Gå til innhold

Sjøørretfiske i LARVIK


vakdaforfaen

Anbefalte innlegg

  • Svar 635
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

fikk byttet bort den enne sove vakten med dronninga mot et par timer fiske så jakten på prikkete fisk gikk rett bortenfor inngangsdøra. gin klart vann og fralands vind er ikke den helt beste komboen men klarte lure 5 tælper, alle på 3-4hg. uannsett ikke gælli å få til en sprint tur noen dager etter familie forøkelse!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk byttet bort den enne sove vakten med dronninga mot et par timer fiske så jakten på prikkete fisk gikk rett bortenfor inngangsdøra. gin klart vann og fralands vind er ikke den helt beste komboen men klarte lure 5 tælper, alle på 3-4hg. uannsett ikke gælli å få til en sprint tur noen dager etter familie forøkelse!  <<l

Ja, nyt nå denne tiden da den lille kun er opptatt av brøstene til mor. Så fort de små retter oppmerksomheten mot far som ett leketøy er det værre å lure seg av gårde.. ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har gått over til tørrflue:)

Haha, ja, glad jeg har gått over til fallskjermhopping..! Neida, finnes jo bare to ting å fiske på, og det er sjø og elv..

Så  hvis du mener tørrflue på elv er jeg med ;)

Men jo, drar som sagt opp nete søndag for å ta fallskjermlappen.. Da får jeg virkelig oversikt over gode aureelver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, finnes jo bare to ting å fiske på, og det er sjø og elv..

Så  hvis du mener tørrflue på elv er jeg med ;)

Uffda, har du frivillig innsnevret din fluefiskearena til kun to valgmuligheter!? Ikkje bra... ;);D ;D  (bare tuller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...