Gå til innhold

Sjøørretfiske i LARVIK


vakdaforfaen

Anbefalte innlegg

  • Svar 635
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Utrolig hyggelig tur karer. Takk for invitasjonene Knut S, og en sann fornøyelse å få hilst på Harald, Lars Vegas, og de andre... samt et gjensyn med Frode, og Kjetil. Håper dette gjentas snart (lørsdag) :D

Likeså !! Veldig hyggelig å hilse på slik kjekk ungdom :-)

Alltid bra når fluehuer kommer sammen.

Takk for invit Lars !!! Da er vi på tur igjen Søndag ??? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Ryggen min tok helt kvelden. Måtte ha på setevarmeren og coolen i 5 minutter før jeg kjørte til jobb i morges. Vel fremme så brukte jeg ytterligere 5 minutter på å komme ut av bilen. Fått en real nerveklem... Riktignok et tilbakefall fra bigjump i Hemsedal for noen år tilbake. Ikke digg, så her er det ikke fiske den nærmeste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring da Lars!  Er det rygg for litt kvalitetstid med bindestikka da? Skulle kanskje tatt en bindekveld med dertil egnet fluidium...

Satser ellers på en liten tur ut i helgen, er tilbake på jobb så formen er bedre :)  Er en del som står på hjemme i disse tider men en liten tur ut må prioriteres  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Ryggen min tok helt kvelden. Måtte ha på setevarmeren og coolen i 5 minutter før jeg kjørte til jobb i morges. Vel fremme så brukte jeg ytterligere 5 minutter på å komme ut av bilen. Fått en real nerveklem... Riktignok et tilbakefall fra bigjump i Hemsedal for noen år tilbake. Ikke digg, så her er det ikke fiske den nærmeste uken.

Kylling nå må du gro litt baller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Ryggen min tok helt kvelden. Måtte ha på setevarmeren og coolen i 5 minutter før jeg kjørte til jobb i morges. Vel fremme så brukte jeg ytterligere 5 minutter på å komme ut av bilen. Fått en real nerveklem... Riktignok et tilbakefall fra bigjump i Hemsedal for noen år tilbake. Ikke digg, så her er det ikke fiske den nærmeste uken.

Kylling nå må du gro litt baller!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Ryggen min tok helt kvelden. Måtte ha på setevarmeren og coolen i 5 minutter før jeg kjørte til jobb i morges. Vel fremme så brukte jeg ytterligere 5 minutter på å komme ut av bilen. Fått en real nerveklem... Riktignok et tilbakefall fra bigjump i Hemsedal for noen år tilbake. Ikke digg, så her er det ikke fiske den nærmeste uken.

Kylling nå må du gro litt baller!

hehe  ;D

Har faktisk noe som kan se ut som prolaps. Full stråling til beina og skikkelig nerveklem. Må rulle meg fra sofan og ned på gulvet når jeg skal komme meg opp, så dette er faktisk et smertehelvete. Men det var verdt det  :D Får spise piller og komme meg til kiropraktor på mandag..  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Ryggen min tok helt kvelden. Måtte ha på setevarmeren og coolen i 5 minutter før jeg kjørte til jobb i morges. Vel fremme så brukte jeg ytterligere 5 minutter på å komme ut av bilen. Fått en real nerveklem... Riktignok et tilbakefall fra bigjump i Hemsedal for noen år tilbake. Ikke digg, så her er det ikke fiske den nærmeste uken.

Kylling nå må du gro litt baller!

hehe  ;D

Har faktisk noe som kan se ut som prolaps. Full stråling til beina og skikkelig nerveklem. Må rulle meg fra sofan og ned på gulvet når jeg skal komme meg opp, så dette er faktisk et smertehelvete. Men det var verdt det  :D Får spise piller og komme meg til kiropraktor på mandag..  :P

Mange gøye piller da !!! Smertehelvete ja...ikke bra... værre enn fødsel regner jeg med ?

Mulig jeg tar en tur innom for å skryte av fangsten jeg tar til søndag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldeles nydelig vær i går, omtrent null vind og god temperatur i solen - fikk vann rundt anklene ca halv5.  Koste meg i halvannen time, dessverre uten kontakt med sjøørreten... 

Det som på søndag lå som is var fullstendig borte, måtte vinteren være helt ferdig for denne gangen... #fingerscrossed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsplassene rundt SØ plassene er nå stinnfulle av biler...

Det burde være lovpålagt at folk som ikke fisker gjennom hele året ikke får lov å fiske vår og høst  ;D Forbanna kjipt å se folk med biltema stenger utstyrt med svenskepilken, som denger løs på krem flueplasser.... DÆNG !!!!

PM hvis det er noen som kan noen gode plasser de kan anbefale i Larvik denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØ fiske generelt ekke min greie, men neste helg skal jeg nedover vestfoldsia for opphold hele helga med 7'er stanga og ei flaske sprit. Skal å legge inn ei bestilling hos flue.no på rosa, hvite og blanke reker, noen WB i sort og oliven, børstemark, hvit/rosa decivere og noe marflo greier.

Setter stor pris på tips til hva jeg har glemt her, skal bestille i morra kveld tenker jeg.

:-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...