Gå til innhold

Sjøørretfiske i LARVIK


vakdaforfaen

Anbefalte innlegg

tenkte en egen larvikstråd kunne være noe, siden det er mange her inne som fisker i larvikstraktene :-)

selv har jeg ekstremt store fiskeplaner, ettersom jeg flytter "hjem" igjen, etter 14 år i hovestaden :-)

NOK en sjøørret tråd... hahaha... men jeg har tro på at denne både skal kunne leve, og levere..

kjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 635
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

ute en liten tur på formiddagen i dag, blåste rett og slett "noravind" fra alle kanter men inne på ei lure grunne ved "loppevik" gikk det SØ som beita på nettopp lopper! landa 2 små og mista en jeg trodde var liten i det den tok men var ALT! for hard med den og da bestemte den seg får å gå ned og dro med seg flue og en del av fortomen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en liten tur på formiddagen i dag, blåste rett og slett "noravind" fra alle kanter men inne på ei lure grunne ved "loppevik" gikk det SØ som beita på nettopp lopper! landa 2 små og mista en jeg trodde var liten i det den tok men var ALT! for hard med den og da bestemte den seg får å gå ned og dro med seg flue og en del fortomen!

Blir du den første til å legge ut bilder eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en liten tur på formiddagen i dag, blåste rett og slett "noravind" fra alle kanter men inne på ei lure grunne ved "loppevik" gikk det SØ som beita på nettopp lopper! landa 2 små og mista en jeg trodde var liten i det den tok men var ALT! for hard med den og da bestemte den seg får å gå ned og dro med seg flue og en del fortomen!

Blir du den første til å legge ut bilder eller?

håper det :D men vi er et "tre-fir kløver" som stort sett fisker sammen så hvem som dukker opp på bildet er derimot vanskelig å si ;D ikke at det behøver å være noen av oss da :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en liten tur på formiddagen i dag, blåste rett og slett "noravind" fra alle kanter men inne på ei lure grunne ved "loppevik" gikk det SØ som beita på nettopp lopper! landa 2 små og mista en jeg trodde var liten i det den tok men var ALT! for hard med den og da bestemte den seg får å gå ned og dro med seg flue og en del fortomen!

Du har en tendens til å slurve med knutene dine Pattegrisen ;D

Kjipt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en liten tur på formiddagen i dag, blåste rett og slett "noravind" fra alle kanter men inne på ei lure grunne ved "loppevik" gikk det SØ som beita på nettopp lopper! landa 2 små og mista en jeg trodde var liten i det den tok men var ALT! for hard med den og da bestemte den seg får å gå ned og dro med seg flue og en del fortomen!

Du har en tendens til å slurve med knutene dine Pattegrisen ;D

Kjipt da!

nr 2 på ei uke det... ikke stolt av den ass... :o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en liten tur på formiddagen i dag, blåste rett og slett "noravind" fra alle kanter men inne på ei lure grunne ved "loppevik" gikk det SØ som beita på nettopp lopper! landa 2 små og mista en jeg trodde var liten i det den tok men var ALT! for hard med den og da bestemte den seg får å gå ned og dro med seg flue og en del fortomen!

Du har en tendens til å slurve med knutene dine Pattegrisen ;D

Kjipt da!

nr 2 på ei uke det... ikke stolt av den ass... :o

Sånt skjer etter en lang vinter! Bare å sette snella på det letteste å lå jævelen gå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en liten tur før kong blås begynte å pese med 10-17 sek m i kasta fra alle kanter. fiska med flueformann som har blanka 2 dager nå etter den kembo flotte fisken, skjerpings! ;D fikk selv en tælp på 300g som gikk å beita lopper. det er og blir favoritt fiske mitt, vannvittig moro med visuelt SØ fiske! ellers kan jeg melde om mye brunt vann om dagen og oppe i 4 grader, lover godt for neste fullmåne og børstemarken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en liten tur før kong blås begynte å pese med 10-17 sek m i kasta fra alle kanter. fiska med flueformann som har blanka 2 dager nå etter den kembo flotte fisken, skjerpings! ;D fikk selv en tælp på 300g som gikk å beita lopper. det er og blir favoritt fiske mitt, vannvittig moro med visuelt SØ fiske! ellers kan jeg melde om mye brunt vann om dagen og oppe i 4 grader, lover godt for neste fullmåne og børstemarken!

var dere i loppebukta? Skal på godplassen i morgen tidlig til fyameg sletta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tydlig vis sø fiskere som driver i sjøen og da er spørsmålet hvilke fluer og størrelser regner dere som mest giftig på denne tiden .  Og linevalg er det synk eller ?.  Kom gjerne med bilder  :)

Flue valget mitt går stort sett altid på rosa reke samme hvilken tid det er på året, til og med midt i børstmarktiden.

Men prøvde en kuttling i 5 min i går da:) Men ikke si det til noen:) Størelse er stort sett det samme som alle andre steder i norge ville jeg tro, stor i litt farget vann og mindre når det er klart vann. Line valg så går jeg får intermediate (slow sink) som du fint kan la synke litt hvis du skal litt lenger ned. PS. litt enig med pattegrisen her åsså, trodde litt av meningen med tråden var og ikke nevne steds navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det tydlig vis sø fiskere som driver i sjøen og da er spørsmålet hvilke fluer og størrelser regner dere som mest giftig på denne tiden .  Og linevalg er det synk eller ?.  Kom gjerne med bilder  :)

Flue valget mitt går stort sett altid på rosa reke samme hvilken tid det er på året, til og med midt i børstmarktiden.

Men prøvde en kuttling i 5 min i går da:) Men ikke si det til noen:) Størelse er stort sett det samme som alle andre steder i norge ville jeg tro, stor i litt farget vann og mindre når det er klart vann. Line valg så går jeg får intermediate (slow sink) som du fint kan la synke litt hvis du skal litt lenger ned. PS. litt enig med pattegrisen her åsså, trodde litt av meningen med tråden var og ikke nevne steds navn!

Hei ! Sreamerkroker mellom 6 og 10 eller og rekefluer 8 til 12 eller ?

Jan . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...