Gå til innhold

Black GB Buzzer


Anbefalte innlegg

Måte teste Hunkens nye sak på at du automatisk poster jeg når du legger i databasen.

Works!

En buzzer attåt tubor'n mens beina restitueres etter nok 8 timer på betongen på messa :-)

Sorte bussere liker jeg forresten ikke helt sorte. Selv om de er mørke så liker jeg lyse ledd, denne ble ganske "tasty" synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måte teste Hunkens nye sak på at du automatisk poster jeg når du legger i databasen.

Works!

En buzzer attåt tubor'n mens beina restitueres etter nok 8 timer på betongen på messa :-)

Sorte bussere liker jeg forresten ikke helt sorte. Selv om de er mørke så liker jeg lyse ledd, denne ble ganske "tasty" synes jeg.

Jeg driter i hva du liker! Det som er viktig er hva ørreten liker.

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måte teste Hunkens nye sak på at du automatisk poster jeg når du legger i databasen.

Works!

En buzzer attåt tubor'n mens beina restitueres etter nok 8 timer på betongen på messa :-)

Sorte bussere liker jeg forresten ikke helt sorte. Selv om de er mørke så liker jeg lyse ledd, denne ble ganske "tasty" synes jeg.

Jeg driter i hva du liker! Det som er viktig er hva ørreten liker.

;D

Føkk åff Rough! Det er helt feil innstilling! Det er hva jeg liker som betyr noe, hvis en fisk ikke liker flua mi prøver jeg bare den på en annen  ;) Nekter å fiske med fluer som bare fisken liker, det er tull og tøys! Hva blir det neste?? Superpuppan og Rakkelhanen i flueboksen  ??? ??? ??? ??? :-X :-X :-X :-X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måte teste Hunkens nye sak på at du automatisk poster jeg når du legger i databasen.

Works!

Hæh ???;D

Når vi legger ut en flue i databasen vil en tråd i forumet automatisk opprettes?

Hepp! Det er et eget valg for det i bunnen av siden når du oppretter, huker man av så kommer det automatisk...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...