Guest staffan@epost.no Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 dette er stort [attachimg=1] http://www2.artsdatabanken.no/faktaark/Faktaark32.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terje Refsahl Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 ..... og den var jaggu stor, Staffan Terje Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoje Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Tøft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind T Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Kult! Og viktigst av alt – hvor fant du den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest staffan@epost.no Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 faktisk så var funnet så viktig at entomolog ikke ville at jeg skulle gå ut med plassen....men det er på østlandets østlige strøk Link to comment Share on other sites More sharing options...
2m Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Veldig morsomt! Ditt bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 dette er stort Pfft, sikkert bare en vanlig vårflue du har brukt sprit-tusj på ;D Neida, er den funnet utenfor Vansjø (ikke at jeg vet hvor mange som finnes der), så er det vel entomologisk veldig kult Eirik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest staffan@epost.no Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 Veldig morsomt! Ditt bilde? Ja bildet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisle Helgesen Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 utrolig kult Staffan. Var du klar over arten nå du fant den, eller måtte du forske for å finne ut hva det var? En solid klekking av de gutta der hadde vært noe Gisle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest staffan@epost.no Posted July 13, 2011 Report Share Posted July 13, 2011 så denne engang på 80 tallet, fikk et dårlig diabilde dengang. Det har alltid vært overvåkenhet når jeg har vært der og nå vet jeg at de klekkes når danica klekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts