Gå til innhold

SØ treff?


Gjest fredricoo

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ja, tror det kan bli rimelig røfft på Mølen dessverre, men er mange andre fine plasser i området dersom det blir for ille. Langs stranda tror jeg ikke det er moro å stå dersom værmeldingen holder fast, men den har allerede forskjøvet seg frem ett døgn siden jeg sjekket tidligere i dag. Da var det regn og 7sek på søndag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Etter 13 samtaler med forskjellige medlemmer og ledere av, Telemark Caravan klubb, så fikk jeg til slutt ordnet en finfin plass hvor vi kan smelle opp lavvo'n. Nærmere bestemt den ytterste plassen den går ann å ligge på Hummerbakken :) Fra døra på lavvoen da, så blir det 5-6 meter å gå for å fiske SØ:)

Dette blir helt knall :D

Skal du ligge over, Kjetil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Jau skal vist det. måtte ikke men trenger mer simms!

Hehe.. Mye vil ha mer:P Skal du ha nå a? Regner med at jeg er på plass på Hummerbakken eller Mølen til samme tid som Patter's-boy  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute på en "test runde" på morningen, var egentlig ute for å fiske bass på mølen men med dønninger på 1 1/2-2 meter ga jeg like godt blanke i det kan man si! dro inn til hummerbakken hvor treffet skal ha base og her var det heler begredelig. skal på ingen måte ta det for gitt at jeg kroker det som finnes der ute da.... :) så en liten tass på 300g. satt meg også ned med en sig oppe i elva som renner ut i sundet og her var det ikke tegn til SØ, noe det burde være der nå. men jeg vet at det er godt med SØ lenger inn i larvik ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 13 samtaler med forskjellige medlemmer og ledere av, Telemark Caravan klubb, så fikk jeg til slutt ordnet en finfin plass hvor vi kan smelle opp lavvo'n. Nærmere bestemt den ytterste plassen den går ann å ligge på Hummerbakken :) Fra døra på lavvoen da, så blir det 5-6 meter å gå for å fiske SØ:)

Dette blir helt knall :D

Skal du ligge over, Kjetil?

Det lukter Lavvo i bakslengen av dette Fredrik! Kanonbra!  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...