Gå til innhold

SØ treff?


Gjest fredricoo

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

jeg blir gjerne med hvis noen kan forklare veien fra oslo, eller et sted jeg kan taste inn på gps'en :)

Kan prøve å time avreise slik at vi kjører nedover samtidig? Litt usikker på tiden vi tar høyde for å kjøre på lørdag... Knut; noen tanker?  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

will do  :D. Kunne jeg fått et nummer jeg kan ringe hvis jeg roter meg bort? Har aldri vært i de traktene før, så skal ikke se bort ifra at jeg må på en liten sightseeing runde før jeg finner fram  8)

Kan sikkert ringe meg på 98647193, men er ikke kjent med gatenavn og slikt rundt der. Når hadde du tenkt og være der da niklas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gjerne med hvis noen kan forklare veien fra oslo, eller et sted jeg kan taste inn på gps'en :)

Kan prøve å time avreise slik at vi kjører nedover samtidig? Litt usikker på tiden vi tar høyde for å kjøre på lørdag... Knut; noen tanker?  8)

Gjerne det  8). Bare gi meg et sted og tidspunkt vi kan møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gjerne med hvis noen kan forklare veien fra oslo, eller et sted jeg kan taste inn på gps'en :)

Kan prøve å time avreise slik at vi kjører nedover samtidig? Litt usikker på tiden vi tar høyde for å kjøre på lørdag... Knut; noen tanker?  8)

Gjerne det  8). Bare gi meg et sted og tidspunkt vi kan møtes

Will do  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Tipper kanskje det er fler enn meg som har sjekket værmeldingen for helgen, men kommer med en liten rapport til de som ikke har sjekket. Noe regn ( ubetydelige mengder) Maks 4m/s for både lørdag og søndag.

I mine øyne er dette perfekt SØ vær ihvertfal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Er litt varierende, så den snøre-trioen der høres flott ut :) Når det gjelder fluer, så har jeg veldig god erfaring med små dubbing reker, med sorte øyer (lenke-øyne). Binder de i #6 (shrimphook) kroppen bygger jeg i, Hot orange ice dub. Greit å også surre inn en runde med 015 bly:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kanon ja. Takk for tipset Doc... da lar jeg pontongen ligge!

Jeg er litt usikker på når jeg kommer, mutteren hadde et uhell og skal flyttes over til sunnås på et tidspunkt. Vi er litt usikre på når dette skjer, men prøver meg nedover på lørdagen. Tror ikke jeg blir å overnatte Fredrik da jeg må være klar til å pakke ting og kjøre de ut til mutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøker for min deltagelse. Hadde glemt å informere regjeringa om at jeg skal på Losby gods frem til fredag. Fortalte om det i morges... Fikk ikke akkurat et elskovsblikk i retur, så jeg er redd jeg står i gapestokk fremfor huset i helgen. Dersom noen gidder å komme innom med litt varm suppe og et glass vann så hadde det vært kanon  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Ja, pass deg for Murphys lov, Patter's! Vi får krysse fingre og tær for at det blir liv i håven:)

Bare hygglig om du kommer, Martin:) Vi som skal sove over blir vel ekkle og usmakelige utover lørdags natta uansett:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel heller komme innom med kald alcapri og et glass tran samt trofe fisk? (i og med at jeg sier dette jinxer jeg meg selv og lander null og nix på lørdag.......)  ;D ;D

hehe  ;D

Nei, tror ikke du jinxer. Men ser at det foreløpig går mot litt regn og vind. Alt annet enn perfekt HA vær, men forundrer meg ikke om flere kommer tilbake med både det og SØ på bildebrikka. Har tatt seg bra opp og lenge siden jeg har sett så høyt vann som nå. Gikk over plenkantene her nede, så jeg tror det blir kanonfiske kombinert med litt lavere vanntemp etter møkkaværet. Bare å kvesse krokene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...