Gå til innhold

SØ treff?


Gjest fredricoo

Anbefalte innlegg

Gjest fredricoo

Hei og hå folkens.

Så Havabbor treffet på jeløya ble avlyst og kom da til å tenke at det kanskje hadde hvert på sin plass med SØ treff?

Hittil har det hvert bra bitt og mye fisk.

Hvis det er noen som har lyst/mulighet i løpet av høsten er det bare å hyle ut :)

Fredrik N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest fredricoo

Vurderer kanskje å legge turen litt innover. har hvert i Holmestrand og Sandebukta de siste dagene å det er sinnsykt mye fisk over kiloen. Må evt ta en avstemming på det da.

Fredrik N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.... dette kunne vært sinnsykt gøy!! bass fiske på dagen på utsiden og grove sjøørreter på innsiden på natten!! høres jo knall ut!! regner fort med at vi kan se noen flate stenger pga bass der om vi er 10-15 stk som kaster etter bassen på dagen ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

jeg er med på alt jeg :D Vi banker til med Mølen og kanskje hummerbakken hvis andre vil flytte seg :) Er jo plenti med plasser å velge mellom.

Sosseklump? :P Fikk bukse og sko for en billig penge, så måtte slå til vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Tror jeg må ta en runde med spetakkelet hjemme for å se om jeg får flyttet litt på planene. prøver å få blitt med, i allefall en liten stund :) Mølen er flott, bare værgudene er med oss ellers kan det være en utilgivelig og forblåst plass uten fiskemuligheter langs steinstranda ;) Håper og tror jeg får blitt med noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...