Rodswinger Posted September 24, 2011 Report Posted September 24, 2011 Dere har helt rett Erik og Henning. Men det er litt kult da,å stå på brygga å kaste til venstre eller til høyre,lage en stor bukt,eller en liten bukt,forandre på farten til snøret, Gøy å finne ut hva man kan få til med snøret sitt. Tom. Men, Tom. Det er da morsommere å stå med vann til albuene å forsøke å kaste til venstre eller høyre og finne ut hva man kan få til med snøret sitt i praktisk fiske? EDIT: Nei, den var billig fra min side - en spøk på din bekostning, Tom. Jeg håper du skjønner at jeg bare tuller litt vennskapelig her nå Men ordet "brygga" ble så fristende ;D Men du har jo et poeng og da(det har dere alle ,altså flere poenger her).Dette dreier seg om hva man kan få til med skauen i nakken eller vann til albuespissene.Jeg kaster ihvertfall mye kortere og helt annerledes i de situasjonene,enn hvis jeg står på brygga,eller i en hall for den saks skyld,da kan det jo gå noe alldeles...... Men,det skader ikke å trene,enten det er langkasting eller vannkasting.
Stillevann Posted September 24, 2011 Report Posted September 24, 2011 Nå snakker du Mr Sæther. Men jeg mener det er mulig å øve på fiskesituasjoner når man er ved brygga også. Det er lett å sette seg opp hinder, samt lage seg mål. Gjør vi dette hele tiden, så mestrer vi flere situasjoner når vi er i "felt". Så i måte er A Bruns snutt helt i trå med hva vi bør øve på.
Rodswinger Posted September 24, 2011 Report Posted September 24, 2011 Nå snakker du Mr Sæther. Men jeg mener det er mulig å øve på fiskesituasjoner når man er ved brygga også. Det er lett å sette seg opp hinder, samt lage seg mål. Gjør vi dette hele tiden, så mestrer vi flere situasjoner når vi er i "felt". Så i måte er A Bruns snutt helt i trå med hva vi bør øve på. Selvfølgelig,det ene utelukker ikke det andre.
André_Brµn Posted September 24, 2011 Report Posted September 24, 2011 Det er lett å sette seg opp hinder, samt lage seg mål. Gjør vi dette hele tiden, så mestrer vi flere situasjoner når vi er i "felt". Så i måte er A Bruns snutt helt i trå med hva vi bør øve på. Takk, Stillevann. Akkurat hva jeg mener også.
Recommended Posts