Gå til innhold

Ankerfeste ved vannkast.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Dere har helt rett Erik og Henning.

Men det er litt kult da,å stå på brygga å kaste til venstre eller

til høyre,lage en stor bukt,eller en liten bukt,forandre på farten til snøret,

Gøy å finne ut hva man kan få til med snøret sitt. ;D

Tom.

Men, Tom. Det er da morsommere å stå med vann til albuene å forsøke å kaste til venstre eller høyre og finne ut hva man kan få til med snøret sitt i praktisk fiske?  :D

EDIT: Nei, den var billig fra min side - en spøk på din bekostning, Tom. Jeg håper du skjønner at jeg bare tuller litt vennskapelig her nå  :)  Men ordet "brygga" ble så fristende  ;D ;D

Men du har jo et poeng og da(det har dere alle  :) ,altså flere poenger her).Dette dreier seg om hva man kan få til med skauen i nakken eller vann til albuespissene.Jeg kaster ihvertfall mye kortere og helt annerledes i de situasjonene,enn hvis jeg står på brygga,eller i en hall for den saks skyld,da kan det jo gå noe alldeles...... 8)

Men,det skader ikke å trene,enten det er langkasting eller vannkasting. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du Mr Sæther.

Men jeg mener det er mulig å øve på fiskesituasjoner når man er ved brygga også.

Det er lett å sette seg opp hinder, samt lage seg mål. Gjør vi dette hele tiden, så mestrer vi flere situasjoner når vi er i "felt". Så i måte er A Bruns snutt helt i trå med hva vi bør øve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du Mr Sæther.

Men jeg mener det er mulig å øve på fiskesituasjoner når man er ved brygga også.

Det er lett å sette seg opp hinder, samt lage seg mål. Gjør vi dette hele tiden, så mestrer vi flere situasjoner når vi er i "felt". Så i måte er A Bruns snutt helt i trå med hva vi bør øve på.

Selvfølgelig,det ene utelukker ikke det andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...