Gå til innhold

Sage ONE til bra pris - eller bare lureri?


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd GL Bullet og Presentation i "6, samt Bullet i #7.

Og Rio Versitip #6 - som har lengre klump enn disse, samt en hjemmelaget klump 9,3 m/12,5 gram - med Amnesia skyteline.

Klumpvektene er da fra 10-14 gram (Rio som det tyngste), og den føles ganske riktig med 10-12 gram.

Sistnevnte snøre er det jeg likte best, men det er vel sikkert for at jeg er skyteklump-/snørefreak.

Sammenlignet med et par andre #6`ere, som er 8,5 og 9 fot, virker B3X`en litt "tyngre", men det tror jeg som sagt har med den ekstra lengden å gjøre.

Men den er jo knallsuveren i vind - i forhold til de andre.

Nå må jeg tilføye at de ikke er like raske som B3X`ern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Overskriften "linker" til Sage - men underveis i tråden, blir den til en Winston  :)

Hovedpoenget i tråden, var om det ville bli en brukbar pris ved å kjøpe en stang fra www.thetroutfitter.com i USA.

Firmaet har antagelig innsett at de måtte sende meg en stang med liten fortjeneste (om de i det hele tatt hadde noen), og har forandret  :'( sine salgsbetingelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften "linker" til Sage - men underveis i tråden, blir den til en Winston  :)

Hovedpoenget i tråden, var om det ville bli en brukbar pris ved å kjøpe en stang fra www.thetroutfitter.com i USA.

Firmaet har antagelig innsett at de måtte sende meg en stang med liten fortjeneste (om de i det hele tatt hadde noen), og har forandret  :'( sine salgsbetingelser.

nope, har ikke endret på mye der, de sender det fortsatt men det anbefales dog å sjekke med dem før det bestilles noe om hvordan de sender ting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...