Gå til innhold

Nyt fra Loop


Thomas Schreiber

Anbefalte innlegg

Sjutusen for ei "Korea-stang" lllol

I tillegg må du betale 500 for å forhåndsbooke  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke 500 i tillegg vel. 500 i forskudd, resten ved leveranse  ;)

Men helt klart en kostbar stangserie, men selv om kjøtt og flesk er billig på den andre sida av grensen, så er det ikke gitt at vi får de prisene her hjemme. Er mye fiskeutstyr som er langt dyrere i vårt naboland enn her i bygdenorge. Skal uansett bli moro å teste dem selv om jeg ikke har forventninger om en WOW-opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe!  :D

Når du går god for disse stengene André, da er det utvilsomt et løp-og-kjøp produkt!  ;D

Nei, ser faktisk frem til testene. Loop har mange stenger etter min gane så jeg tviler på at de nye svikter. Eneste jeg kanskje skulle sett på de nye modellene er x-grip som jeg virkelig har fått sansen for :) Og kanskje fått justert litt på prisen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Sikker kanonstenger, men prisen er jo noe komisk.

Men, har de en så sterk merkevare at de omsetter for denne summen så har de fortjent det.

Nanoresin i seg selv koster vel ikke så mye ekstra heller.. St Croix har jo Legend Ultra til kr 3900.- med nanoresin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-grip faller nok etterhvert ut, og er ikke på de nye NanoCross- stengene heller.

Men enig med dere, Lars og Frode - X-grip har jeg personlig veldig sansen for også!

Har brukt dem hardt i to sesonger nå. Retningsstabilt som tusan.

Men vi fluefiskere generelt er veldig konservative, så det ble nok litt for spesielt alt i alt - og ikke noe galt i det - selv om en hel del likte Loop- håndtakene veldig godt inkludert oss. Tror det blir litt sånn elsk/hat- forhold. Men praktiske og gode? Jepp  :) X-grip fortsetter på Evotec- stengene, som jeg har brukt som hovedstenger i 2 år nå.

Noen som har ERN, CERN, MOI osv på disse stengene ?  ;D

Hallo, Lars  ;D På de lette enhåndsstengene kommer det til å stå gramvekt, som det har gjort på Loopstenger noen år nå  :)

I tillegg til at det står klasse da.

Og aksjonen blir en videreutviklet medium-dyp Loopaksjon. Er jobbet med aksjonen på disse stengene kontinuerlig i 2 år nå, så Christer og Co er helt i skyene på å få lansert disse fluestengene nå  :) Jeg har fått bekreftet fra høyeste hold at her er det fokus på fiskestenger, og det er en forutsetning for at jeg skal være med på laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen var litt stiv men regner med skittfiske og noen andre selger denne med rabatt fra dag 1 omtrent..  :-\

He-he . . . Det tror jeg du kan være trygg på  ;)

Om disse stengene kommer til å koste så mye som 5 høvdinger i norge, så tror jeg man kan telle potensielle kunder på ei hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen var litt stiv men regner med skittfiske og noen andre selger denne med rabatt fra dag 1 omtrent..  :-\

He-he . . . Det tror jeg du kan være trygg på  ;)

Om disse stengene kommer til å koste så mye som 5 høvdinger i norge, så tror jeg man kan telle potensielle kunder på ei hånd.

Vent å se på aksjonen på stengene nå, Lars  ;) Du er en positiv og erfaren fluefisker, så vent å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen var litt stiv men regner med skittfiske og noen andre selger denne med rabatt fra dag 1 omtrent..  :-\

He-he . . . Det tror jeg du kan være trygg på  ;)

Om disse stengene kommer til å koste så mye som 5 høvdinger i norge, så tror jeg man kan telle potensielle kunder på ei hånd.

Vent å se på aksjonen på stengene nå, Lars  ;) Du er en positiv og erfaren fluefisker, så vent å se.

Joda, det er ikke det at stengene ikke skulle være gode jeg er skeptisk til . . .

Men om stengene havner på en utsalgspris på over 5000kr, så tror jeg salget begrenser seg sterkt. Da ligger de plutselig på samme prisnivå som de amerikanske toppmerkene, og der tror jeg Loop taper.

Se bare hvordan det gikk med Lts, som priset stengene sine godt og vel på nivå med det dyreste fra usa.

Tror ikke engang toppmodellene til produsenter som Sage, Scott og Loomis selger særlig bra til veil. pris i norge, uten at jeg

vet dette.

Har forøvrig inntrykk av at Loop er mer populært hos laksefiskerne enn ørretfiskerne her i landet . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjutusen for ei "Korea-stang" lllol

I tillegg må du betale 500 for å forhåndsbooke  ;D

Du betalar inte 500 i tillägg utan som ett förskott

Mvh Daniel

Flugfiskekompaniet.se

Sveriges största sortiment av flugor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjutusen for ei "Korea-stang" lllol

I tillegg må du betale 500 for å forhåndsbooke  ;D

Du betalar inte 500 i tillägg utan som ett förskott

Mvh Daniel

Flugfiskekompaniet.se

Sveriges största sortiment av flugor

Ja, jeg ser at jeg har blingset og at de 500 ikke kommer i tillegg, men som forskudd, jf. også Lars Vegas sin kommentar.

500 kr fra eller til utgjør uansett ingen forskjell. Prisen er håpløst høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...