Gå til innhold

Ny Slate nettbutikk


Claµs

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

har ingen erfaring med den men andre..... de andre er som de fleste østenproduserte buksene helt OK, tatt i betraktning i at vadebukser stort sett er noe driiiit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med vadebukse fra Slate. Jeg kjøpte i sin tid et sett med vadebukse og jakke fra Slate til en rimelig penge. Jakken er fortsatt i bruk etter 6-7 år, og vadebuksen er så pass tett ennå, at den er med på tur rett som det er. Hvis der samme kvalietet nå, ville jeg ikke nølt med å bestille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen så har noe erfaring med de Vadebuksene til slate ? Slate Professional Vadebukse ..

Hei.

Har brukt min Slate Prof. i 5 sesonger(3-5 uker pr.sesong), både i brakkvann og elv,

med ganske "heavy" vading, og den holder meg fortsatt TØRR.

Buksa har et ytterstoff, som gjør at den tåler ganske mye juling, det har jeg oppdaga, etter nærkontakt med kvist og kvast.

På Høylands nye nettbutikk, selger de buksa til den nette sum av kr. 999, så LØPÅKJØP!!!!!!!!! :o;D

P.S. Et lite tips til slutt....Kjøp buksa STOR nok!!!! Det er mange som gjør den tabben, at de kjøper den akkurat passe stor, med det resultat, at når de setter seg på ræ..., så blir sømmene i buksa utsatt for et umenneskelig :rolleyes: press, og blir lekk som en sil :'(. (Selv nye bukser fra Simms........ ;D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...