Gå til innhold

Har jeg blitt homo nå?


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

puster letta ut nå, virkelig letta...... bare tror ikke, vet at dette er et godt kamera med superb videofunksjon....ja, jeg vil finne det rask i utmarka. Så da er det bare å begynne å teste det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.... Får passe oss litt for en godt voksen mann ute i skogen, som er ute med det rosa kameraet sitt. Håper ikke du ble inspirert til å kjøpe dette etter du så sørlands filmen vår Staffan? For vi er egentlig ikke sånn her nede på sørlandet....Vi bare tulla altså..  :o Og du bor jo bare noen snaue kilometer fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Ikke mer homo enn hvis du fisker med Red Tag. Dessuten er jo du Eplegutt. Alle vet jo at det PC fjortisser som er homo med all plastikken sin :)

Lett å finne igjen veit du---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

FFS når nye høyder ser jeg. Nå er det snart ingen grunn igjen til å frekventere her. Er litt vel langt mellom interesante tråder. I alle fall for min del... :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant dette bilde ikke fulgte med bruksanvisningen er du på trygg grunn Staffan. ;)

Ai! Feil tråd å lese mens lunsjen nytes  :-X:P

Takk skarru ha...

Rødt kamera er forøvrig ikke femi Staffan. Hadde det vært sjokkrosa og du hadde stilt i matchende jakke så hadde jeg ikke bøyd meg etter såpa i dusjen, men rødt er fint det ;)

Riktig farge i disse juletider er det også  mmmoose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...