Gå til innhold

Bildetråden 2012


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Fader hvor mye detaljer det er på en øyenstikker, helt sinnsykt. Iphone?? tror jeg må bytte mobil.. :o

Er veldig imponert over iphonen når det er bra med lys, midt på dagen, og med belysning bakfra. men er det et snev av motlys så slitern. Heldigvis, hvis det ikke var slik kunne jeg solgt det jeg har av speilrefleks ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gromme fisker Tor Arne :)

De var helt utrolig pene!

Kongebilde av øyenstikkeren Gisle :)

Har vel været en liiiiten tur gjennom PS eller lignende for å få så bra resultat av iphone bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gromme fisker Tor Arne :)

De var helt utrolig pene!

Kongebilde av øyenstikkeren Gisle :)

Har vel været en liiiiten tur gjennom PS eller lignende for å få så bra resultat av iphone bilder :)

Joda, det er lekt litt med i Aperture, men utgangspunktet var ikke så værst serru.

Nå er jeg langt fra noen fotograf, men jeg har tatt mange bilder med Iphone, som man ikke skulle tro var tatt med noen telefon. Det er som du sier Gisle, er det nok lys, og ikke motlys, leverer Iphonen over all forventning :)

Joa, er fullt klar over kvaliteten på telefonen min :)

Men grunnen til at jeg kommenterte Gisle sitt bilde, var at om en kan et triks og to i fotoprogram, så kan en få et "bra" bilde til å bli veldig bra.

Her er et som ikke har vært innom fotoprogram, men instagram eller hvor det var på telefonen.

7302863234_2877535a17_z.jpg

Så ja, er veldig enig i at ofte, så er telefonene våre riiikelig gode nok for foto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...