Sigve Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Hei! Jeg har lagt en flue i Fluedatabasen. Om fluen / fisketips: En klassisk catskill http://fluefiskesiden.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=151&flyid=229 Hilsen Sigve (laget automatisk av Fluedatabasen)
.JB Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Pent å se på, men propellerer og er ubrukelig i praksis. Parachute med syntvinger som gjelder.
Gjest Oliver Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Pent å se på, men propellerer og er ubrukelig i praksis. Parachute med syntvinger som gjelder. Er faen driiituenig. ... Comparadun med cdcvinge som gjelder. Slår en parachute på alt. Tssss .... Fin flue Sigve. Sånn bindemessig. Men er såååå 1910.
.JB Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Egentlig litt enig når det gjelder comparaduns, men nok om det. Flott flue Sigve!
BjørnH Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Fisker de fluent like godt som de er vakre?
Rodswinger Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Vakkert Sigve,vakkert !!! Nydelig arbeide og flott macro. Du leverer som vanlig,må jeg nesten si. "er ubrukelig i praksis".....pøh ! Er en annen tråd her om pene stenger,ikke om de funker,bare om de er pene. Denne trenger ikke funke(noe den sikkert gjør),og er en fryd for øyet.
Sigve Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Takk... Jo den propellerer litt. Ikke verre enn å gå opp litt på spiss. Fisker gjør den og
Robban Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Lekkkert Sigve. Du er griseflink på sånne fluer .
Stian38 Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Lekkert Sigve! Men om det er noe jeg skal utsette på: Du må binde hackelet med klokken. Fremoverlent vinge og bakoverlent hackel - ikkje bra...
Sigve Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Det er et lite triks og detalj du sikkert har oversett min kjære sønn Kan ta en lengre utdypende forklaring i mars om du vil. Men du har rett i retningen jeg vanligvis binder i
Stian38 Skrevet 15. februar 2012 Rapporter Skrevet 15. februar 2012 Det er et lite triks og detalj du sikkert har oversett min kjære sønn Kan ta en lengre utdypende forklaring i mars om du vil. Men du har rett i retningen jeg vanligvis binder i Hehe...ikke legg altfor mye i det jeg sier påsan. Vil deg bare vel. Er redd du kan miste bakkekontakten av all rosen, selv om den er fortjent Kjenner deg som en jordnær rogalending. Det er snart en utryddingstruet art. Å ødelegge deg med altfor mye ros blir nesten som å skyte en ulv
Gjest staffan@epost.no Skrevet 16. februar 2012 Rapporter Skrevet 16. februar 2012 I kin ungdom hadde jeg noe gode opplevelser med denne flua, men med "fanwing" her The Queen of Waters Fan wing
Anbefalte innlegg