Gå til innhold

Lillehammer-Nordseter


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Jeg skal på tur med familien i helga til Nordseter. Madamen skal løpe birken og jeg tenkte å svinge stanga en dag eller to. Noen som har status om fisket der nå? Jeg er ikke så godt kjent der å tar gjerne i mot tips om plasser o.l. Send gjerne PM eller mail. Og skulle du ut på tur så blir jeg gjerne med (jada er rimelig tam og stuerein).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så kjent jeg heller....men det er vel ikke lange turen ned til Lågen?

 

mjoff

Jeg hadde håpet å finne noen små fine vann med ørret da serru. Er ikke sikker på om det er fredet eller ei heller... Jeg har vært endel på Øyer og der avslutter de 31.08. Vet ikke hvordan det er på Sjusjøen/Nordseter...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vannene er fredet fra og med 31.08. Fåberg øst, i Øyer er det også fredet fra samme dato. Men skal du i traktene ved en annen anledning, så kan jeg jo tipse litt. Tilbringer som tregel 4-5 uker i området hvert år. Og det er mange fine vann/tjern som har fiske på 1 kg++++.

MVH

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rune!

 

Ble det harrfiske i Lågen eller prøvde du Ringsakerfjellet? Lågen går faktisk i flom nå, så der er det ikke særlig gunstige forhold.

Kunne vært artig å høre hvor du var (evt PM), siden jeg bor på Lillehammer. Vurderer å ta meg en tur eller 2 før fredningen på fjellet.

 

Tar gjerne mot tips (PM) fra labosa også :) Selv om jeg er lokal blir det mest til at jeg reiser "over bekken etter ørret" og trenger noen bra lokale tips. Min barndoms Mesnaelva er jo dessverre ødelagt av gjedde..

 

Siphlo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...