Gå til innhold

Liverpool 2012/2013


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

  • Svar 566
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Liverpool er i forhandlinger med Tromsø om kjøp av Årst nå, så hvis det går i orden så blir det slutt på måltørken ;D

Jepp. Men er det så lurt den halvdogy avtalen om opsjon på Rushfelt, tro? Kan de ha gått på en blemme p.g.a. kallenavnet?

Synd Gøran Sørloth har lagt støvlene på hylla. Han er den spillertypen vi trenger. En møtende spiss, som elegant kan fordele baller ut til raske kanter og eventuelt avslutte selv. Den mannen hadde jo et 360 graders synsfelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg Suarez? Kan ikke ha en spiss som ikke kan score. Makan til sjansesløser, og det snur ikke.

Slapp av, han når 20+ iår, men han må bare ha endel sjanser <<l

sorry Rolf , desverre så er det du sier sant nok  <<l  meeeeeeeeeeen hvem som helst scorer 20+ dersom man får sjanser nok... til og med carragher  ;D så suarez må skjerpe seg eller så er det ut døra for en hyggelig penge for min del ass    :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg Suarez? Kan ikke ha en spiss som ikke kan score. Makan til sjansesløser, og det snur ikke.

Slapp av, han når 20+ iår, men han må bare ha endel sjanser <<l

sorry Rolf , desverre så er det du sier sant nok   <<l  meeeeeeeeeeen hvem som helst scorer 20+ dersom man får sjanser nok... til og med carragher   ;D så suarez må skjerpe seg eller så er det ut døra for en hyggelig penge for min del ass    :o

Han får nok sjanser for han er den eneste spissen av klasse etter at vi leide ut tårnet, men at noen skal være interessert i å betale det vi f.eks. ga for han.... det tviler jeg sterkt på. Tenk deg Carragher i en langspurt mot 5 metern da, der han liksom bare skal være på plass for å bredside inn ballen. Han hadde vært 15 m bak ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe  mener carra har - 4 mål i protokollen så langt i karrieren ... 2 fremover og 4 bakover  ;D

neida... suarez er jo bra han egentlig.. skaper mye på egenhånd og er god for en bråta med mål , satser på det løsner skikkelig  <<l  han kan faktisk bli topscorer i år dersom han blir mere effektiv  :o  la oss håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opstarnasig hissigpropp med uttradisjonell hårfrisyre  ;D

Den beskrivelsen passer på meg også, og det har da ikke forhindret meg i å bli en fluefisker i verdensklasse ! Feil fokus, Stian ;)

Du vinner på sjarmen du vøttu Lars. Selv om du er alt det overnevnte lyser det en slags godhet over deg. Du virker så sårbar i tillegg. Det er sikkert derfor ingen vil være ærlige med deg og lar deg leve i den trua at du er fluefisker i verdensklasse  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opstarnasig hissigpropp med uttradisjonell hårfrisyre  ;D

Den beskrivelsen passer på meg også, og det har da ikke forhindret meg i å bli en fluefisker i verdensklasse ! Feil fokus, Stian ;)

Du vinner på sjarmen du vøttu Lars. Selv om du er alt det overnevnte lyser det en slags godhet over deg. Du virker så sårbar i tillegg. Det er sikkert derfor ingen vil være ærlige med deg og lar deg leve i den trua at du er fluefisker i verdensklasse  ;D

Har sett -Lars- fiske, både her hjemme og i Slovenia. Er ikke i tvil om at han er blant de ypperste. I Slovenia var han mer opptatt av den lokale kulturen, maten, vinen og det å lære seg språket. Etter et par dager snakket han flytende slovensk med guidene, og diskuterte de gramatikalske forskjellene mellom slovensk, italiensk og serbokroatisk. Tok noen kast når vi stod klare med kameraet og fikk naturligvis fisk. Tok noen på rappen også i Tomlinka. Grusomt effektiv. Kast/fisk-raten var nok nær 80%.  :o Uslåelig, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opstarnasig hissigpropp med uttradisjonell hårfrisyre  ;D

Den beskrivelsen passer på meg også, og det har da ikke forhindret meg i å bli en fluefisker i verdensklasse ! Feil fokus, Stian ;)

Du vinner på sjarmen du vøttu Lars. Selv om du er alt det overnevnte lyser det en slags godhet over deg. Du virker så sårbar i tillegg. Det er sikkert derfor ingen vil være ærlige med deg og lar deg leve i den trua at du er fluefisker i verdensklasse  ;D

Har sett -Lars- fiske, både her hjemme og i Slovenia. Er ikke i tvil om at han er blant de ypperste. I Slovenia var han mer opptatt av den lokale kulturen, maten, vinen og det å lære seg språket. Etter et par dager snakket han flytende slovensk med guidene, og diskuterte de gramatikalske forskjellene mellom slovensk, italiensk og serbokroatisk. Tok noen kast når vi stod klare med kameraet og fikk naturligvis fisk. Tok noen på rappen også i Tomlinka. Grusomt effektiv. Kast/fisk-raten var nok nær 80%.  :o Uslåelig, rett og slett.

Nok et kjempeinnlegg fra deg Jørn, og Dumme-Stian fikk nok noe å tenke på her  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke tenkt deg å overføre disse multikunnskapene til fotball da -Lars-<<<<<? Litt mer sponsing og peng der enn det er i den avtalen du har med Ron Thomson. :rolleyes:

Joda . . . Jeg ble kontaktet av styret i Liverpool da Dalglish gikk på hue og ræva ut dørene i fjor, med spørsmål om jeg kunne tenke meg trener-jobben. Ryktene om mine bragder i vadebukse hadde tydeligvis spredt seg til ball-øya.

Det passet imidlertid dårlig overens med mine fiskeplaner, samt at jeg har en ok betalt jobb i industriparken her på raufoss.

De var på meg igjen nå for en ukes tid siden, da resultatene har uteblitt så langt med den nye treneren, men jeg sa som sant var at jeg blir opptatt med fluebinding og oppussing av to soverom utover vinteren, så jeg nøyde meg med å gi noen råd om grunnleggende fotballforståelse.

Det må da finnes andre som kan få denne skakkjørte klubben opp å gå igjen  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mere negativ til Martinez, men jeg er straks mere optimistisk med Brendan. Er spesielt 2 ting som gjør at jeg tror dette kan være et smart valg, Brendan har en forkjærlighet for Tiki-Taka fotball og han liker offensiv fotball. Swansea spilte til tider veldig bra med et middelmådig lag denne sesongen, hvordan vil det gå når han får tilgang til kvalitetsspillere som Stevie, Agger, Suarez, Carroll, Lucas o.l? Fremtiden ser rød ut :D

Ikke så værst å være blant de beste lagene som holder på ballen i europa med et lag som Swansea?

[attachimg=1]

Enda mere lesestoff om spillestilen til Brendan

http://www.eplindex.com/14987/brendan-rodgers-tactical-approach-liverpool-adapt-tikitaka.html

Kommentarer til dette nå?

Xtra-Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarer til dette nå?

Xtra-Lars

Har ikke fått sette så mange kamper, men det jeg har sett har vært spillemessig fremgang. En ny stil som det tar tid å etablere. Det som er svakheten er evnen til å putte ballen i det fordømte målet. Kampen mot Reading burde vi spille- og sjansemessig ha vunnet 3-0, og kanskje gått til garderoben med tomålsledelse. I stedet sitter vi å biter negler i sluttminuttene mot et bunnlag. Sånn kan det ikke fortsette, men neste år kommer vi til å feie over alt og alle med klikk-klakk og et spill som aldri tidligere har vært fremvist på balløya. Vi tar fotballen et steg videre!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Jeg var mere negativ til Martinez, men jeg er straks mere optimistisk med Brendan. Er spesielt 2 ting som gjør at jeg tror dette kan være et smart valg, Brendan har en forkjærlighet for Tiki-Taka fotball og han liker offensiv fotball. Swansea spilte til tider veldig bra med et middelmådig lag denne sesongen, hvordan vil det gå når han får tilgang til kvalitetsspillere som Stevie, Agger, Suarez, Carroll, Lucas o.l? Fremtiden ser rød ut :D

Ikke så værst å være blant de beste lagene som holder på ballen i europa med et lag som Swansea?

[attachimg=1]

Enda mere lesestoff om spillestilen til Brendan

http://www.eplindex.com/14987/brendan-rodgers-tactical-approach-liverpool-adapt-tikitaka.html

Kommentarer til dette nå?

Xtra-Lars

Det skal du få.. :)

Vi dominerte i perioder mot både Manu og City, regelrett overkjøring. Dominerte også mot Stoke og Sunderland, men det svikter der det er viktigst. Vi får ikke den jævla kula i mål. Suarez brenner altfor mange sjanser til å være vår goalgetter, trenger sårt en god gammel Torres der. Vi har fått opp 2 ungdommer opp fra akademiet som har blomstret, Sterling og Suso. Spesielt Sterling har virkelig slått igjennom, for et talent! Suso har også overbevist, men har ikke skapt de store overskriftene enda. Wisdom har gjort høyrebacken til sin plass, nok et stor talent. Bak der igjen har Robinson glimtet til, var stor i ligakampen mot West Brom. Samme med Samed Yesil, viste prov på et stort fotballtalent i samme kamp. Assaidi herjet i EL, men har ikke klart å ta nivået i PL enda. Talentarbeidet til El Maestro Benitez begynner å bære frukter

Midtbanen generelt har spilt bra selv uten Lucas, Allen har vært en åpenbaring. Sahin har vist glimtvis hvorfor han var sentral for et Dortmund som tok bundesligaen med storm og hvorfor han ble kjøpt av Real Madrid. Gerrard har tapt seg litt, men viser fortsatt at han har en pasningsfot i verdensklasse. Shelvey fikk et strengt rødt mot Manu, men fortsetter å bevise at han kan bli en stor spiller. Alt i alt en sterk, ballbesittende lagdel.

Forsvarsrekka med keeper derimot har hatt sine blundre, spesielt Skrtel har vært litt bambi på glattisen i det siste. 2 mål har direkte vært hans feil og 1 av dem kostet oss seieren mot City, mens Reina må ta på seg litt han også. Johnson er svak i trange, hektiske situasjoner foran eget mål, men hans angrepsspill er landslagsklasse. En lagdel som var i perioder en av PL's beste forrige sesong, de vil nok få det nivået tilbake etterhvert

Brendan har vist seg som et klokt valg som trener, jeg ser hvorfor han ble valgt. Liverpool har alltid vært et pass & move lag som har dominert motstanderne i flere tiår, er veldig gledelig å se at vi er på rett vei igjen. Anfield blir bygget ut, en av verdens beste og mest beryktede stadioner vil fortsatt være vår lekeplass. Det ryktes at det vil være en solid slump penger tilgjengelig i januarvinduet, så jeg har lit til at Brendan henter inn et spiss som vet hvor målet står og et par forsterkninger til. Da bør det løsne framover også

Så ja, jeg har fortsatt trua. Det ser meget lyst ut til tross for ligaplasseringen <<l

Men det som har gledet aller mest denne sesongen, er at de etterlatte har endelig fått fram sannheten om hva som virkelig skjedde på Hillsborough den 15. april 1989. Nå starter kampen om rettferdighet. JFT96!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mere negativ til Martinez, men jeg er straks mere optimistisk med Brendan. Er spesielt 2 ting som gjør at jeg tror dette kan være et smart valg, Brendan har en forkjærlighet for Tiki-Taka fotball og han liker offensiv fotball. Swansea spilte til tider veldig bra med et middelmådig lag denne sesongen, hvordan vil det gå når han får tilgang til kvalitetsspillere som Stevie, Agger, Suarez, Carroll, Lucas o.l? Fremtiden ser rød ut :D

Ikke så værst å være blant de beste lagene som holder på ballen i europa med et lag som Swansea?

[attachimg=1]

Enda mere lesestoff om spillestilen til Brendan

http://www.eplindex.com/14987/brendan-rodgers-tactical-approach-liverpool-adapt-tikitaka.html

Kommentarer til dette nå?

Xtra-Lars

Det skal du få.. :)

Vi dominerte i perioder mot både Manu og City, regelrett overkjøring. Dominerte også mot Stoke og Sunderland, men det svikter der det er viktigst. Vi får ikke den jævla kula i mål. Suarez brenner altfor mange sjanser til å være vår goalgetter, trenger sårt en god gammel Torres der. Vi har fått opp 2 ungdommer opp fra akademiet som har blomstret, Sterling og Suso. Spesielt Sterling har virkelig slått igjennom, for et talent! Suso har også overbevist, men har ikke skapt de store overskriftene enda. Wisdom har gjort høyrebacken til sin plass, nok et stor talent. Bak der igjen har Robinson glimtet til, var stor i ligakampen mot West Brom. Samme med Samed Yesil, viste prov på et stort fotballtalent i samme kamp. Assaidi herjet i EL, men har ikke klart å ta nivået i PL enda. Talentarbeidet til El Maestro Benitez begynner å bære frukter

Midtbanen generelt har spilt bra selv uten Lucas, Allen har vært en åpenbaring. Sahin har vist glimtvis hvorfor han var sentral for et Dortmund som tok bundesligaen med storm og hvorfor han ble kjøpt av Real Madrid. Gerrard har tapt seg litt, men viser fortsatt at han har en pasningsfot i verdensklasse. Shelvey fikk et strengt rødt mot Manu, men fortsetter å bevise at han kan bli en stor spiller. Alt i alt en sterk, ballbesittende lagdel.

Forsvarsrekka med keeper derimot har hatt sine blundre, spesielt Skrtel har vært litt bambi på glattisen i det siste. 2 mål har direkte vært hans feil og 1 av dem kostet oss seieren mot City, mens Reina må ta på seg litt han også. Johnson er svak i trange, hektiske situasjoner foran eget mål, men hans angrepsspill er landslagsklasse. En lagdel som var i perioder en av PL's beste forrige sesong, de vil nok få det nivået tilbake etterhvert

Brendan har vist seg som et klokt valg som trener, jeg ser hvorfor han ble valgt. Liverpool har alltid vært et pass & move lag som har dominert motstanderne i flere tiår, er veldig gledelig å se at vi er på rett vei igjen. Anfield blir bygget ut, en av verdens beste og mest beryktede stadioner vil fortsatt være vår lekeplass. Det ryktes at det vil være en solid slump penger tilgjengelig i januarvinduet, så jeg har lit til at Brendan henter inn et spiss som vet hvor målet står og et par forsterkninger til. Da bør det løsne framover også

Så ja, jeg har fortsatt trua. Det ser meget lyst ut til tross for ligaplasseringen <<l

Men det som har gledet aller mest denne sesongen, er at de etterlatte har endelig fått fram sannheten om hva som virkelig skjedde på Hillsborough den 15. april 1989. Nå starter kampen om rettferdighet. JFT96!

Beklager orket ikke lese hele, fikk bare med meg det med at dere ikke får ballen i mål og det er jo det som teller. Vinner ingen ting med bare masse passninger.

Men uansett lykke til videre, så får vi håpe for deres del at målene kommer for ingen kommer til å huske den sesongen hvor passningene satt. 

Xtra-Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Som forventet fra deg det Lars. Skjønte at du ikke kunne diskutere saklig, men at du heller var ute etter å lage kvalm ;)

Jada, vi ligger milevis bak teten og sliter for øyeblikket, so what? Fremtiden er fortsatt rød <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...