Gå til innhold

1 ledig plass til Slovenia uke 40!


.JB

Anbefalte innlegg

Litt info:

Pris 12.690 som inkluderer fly, opphold, frokost, middag, guide, transport til/fra flyplassen Ljubljana. 1-2 timers busstur fra flyplassen. Det som kommer i tillegg er fiskekort i de forskjellige elvene, ca 400 pr. dag - dvs 2400 kroner. Tips til guide og lommepenger til øl og lunsj (om man ikke smører matpakke) er det som da gjenstår.

Avreise: Lørdag 29. september og hjemreise lørdag 5. oktober, seks hele dagers fiske fra søndag t.o.m. fredag.

Reisefølget består av: Ruffen, -Lars-, Lars L, Roy Ole, Marius/Ørreten, Storørreten (far til ørreten) og undertegnede.

Et barnevennlig opplegg garanteres.

Sjekk hjemmesiden til vår svenske guide her:   http://www.flyfishing-slovenia.se/index-eng.htm

PS! Sjekk galleriet, der er det også bilde av stedet vi skal bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan er temperaturen og været der på denne årstiden?

Overgangen september/oktober skal være omtrent som overgangen august/september i Norge. Kontinentalt klima. Varme dager har temperaturer rundt 20 grader, og kalde dager med temperaturer rundt 10 grader.  Fine fisketemperaturer med andre ord. Det regner i snitt hver tredje dag på den tiden, men det er mest regnbyger. Den fryktede boravinden med styrke opp til 40 m/s kommer ikke før senere på året (vinteren). Hvis den slår til når vi er på tur, så skal jeg ta taxi til nærmeste døgnåpne nattklubb - uansett hvor langt det er.  ;D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske utrolig at ingen hiver seg på denne muligheten til å fiske sammen med de aller beste fluefiskerene i landet.

Når til og men jeg stiller meg disponibelt til å lære bort noen triks så burde det være et enkelt valg.

Skal ikke se bort i fra at dette blir en meget hyggelig tur med ømme lattermuskler og et godt fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske utrolig at ingen hiver seg på denne muligheten til å fiske sammen med de aller beste fluefiskerene i landet.

Når til og men jeg stiller meg disponibelt til å lære bort noen triks så burde det være et enkelt valg.

Ja, skjønn det den som vil  :o

Regner med folk har fått med seg at gjengen som reiser nedover hører til den absolutte verdenseliten i fluefiskekasting, så det er kanskje prestasjonsangsten som slår inn  ???

Lover ikke at det blir moro, men herregud, her blir det mye å lære  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo Jenny Skavlan-dama i back-up, men Lars er skeptisk til at hun skal drive å fly opp og ned av badestampen og plapre i vei om alt mulig når vi sitter og slapper av med en øl og diskuterer dagens fiske. 

Hæ? Har du sendt vinneren av karaoke kveldene i juli på den lokale puben på dør til fordel for Jenny?

Er du ikke riktig klok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo Jenny Skavlan-dama i back-up, men Lars er skeptisk til at hun skal drive å fly opp og ned av badestampen og plapre i vei om alt mulig når vi sitter og slapper av med en øl og diskuterer dagens fiske. 

Tror du også skjønner at det vil bli uholdbart, Jørn . . . Se for deg at du feks sitter å binder døgnfluer på krok 24 for å møte dagens klekkinger, og så kommer dette kvinnemennesket og nærmest trær seg nedpå bindestikka di  ???

Sånn kan vi ikke ha det, og det tror jeg alle er enige i når de får tenkt seg litt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan vi ikke ha det, og det tror jeg alle er enige i når de får tenkt seg litt om.

;D

PS! Lurer på hvordan det går med markedsføringen av denne plassen nå? Sklir jo helt ut hver gang.  :-X;D

JFL'en har jo for lengst sørget for å gruse evt øvrig rekrutering til denne turen uansett, så det får bare stå til  ;D

Jeg velger å fokusere på at det blir færre å dele maten med og at sjansen for noe sjalusi-drama innad i gruppa begrenses dess færre vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen sant Lars. Og i med at jeg er den med mest seksuell utstråling på gruppa og dermed kommer i sentrum av enhver intrige så er jeg i grunnen glad til.

He-he . . . Ser for meg at det fra dag én kommer til å bli intens kniving mellom deg og guiden om å være midtpunktet i gjengen, og at jeg, midt oppi duellen dere imellom, viser taktisk klokskap og kaprer alle de slovenske magedanser-skreppene og de beste elvestrekkene.

Tar med hele kongeriket i samme slengen, om de har slikt der  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JFL'en har jo for lengst sørget for å gruse evt øvrig rekrutering til denne turen uansett, så det får bare stå til   ;D

Syntes vel kanskje ikke at det er jeg som fortjener pepper i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...