Gå til innhold

Hva foretrekker du?


Gjest staffan@epost.no

Det er litt forskjellige syn på hva som er best.......  

51 stemmer

  1. 1. Det er litt forskjellige syn på hva som er best.......

    • Renaelva som det den var uten alle disse begrensninger og stor fisk var 1 kilo
      8
    • Renaelva slik den er nå med strengt regelregime, men mye fisk på 2 kg +
      49


Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

sett i perspektiv til andre tråder.......så synes jeg ikke det. dessuten så er det noe svart på hvitt hva dette forumet helst vil ha det dersom de var i posisjon til å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett i perspektiv til andre tråder.......så synes jeg ikke det. dessuten så er det noe svart på hvitt hva dette forumet helst vil ha det dersom de var i posisjon til å velge.

Når alt kommer til alt så vil vi alle ha størst mulig fisk ;).

app app app. Nei ikke ALLE. Ikke jeg...Mulig resten

Trist hvis fluefiske bare handler om stor fisk. Fisket et par år med flue nå. Har aldri engang tenkt på å besøke Rena, hemsila osv. Pga ting som strenge regler, kamp om plassene, komme i veien for en HD linse, plakater osv :P

Heller en 500 grams alene...

Kos dere ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett i perspektiv til andre tråder.......så synes jeg ikke det. dessuten så er det noe svart på hvitt hva dette forumet helst vil ha det dersom de var i posisjon til å velge.

Når alt kommer til alt så vil vi alle ha størst mulig fisk ;).

app app app. Nei ikke ALLE. Ikke jeg...Mulig resten

Trist hvis fluefiske bare handler om stor fisk. Fisket et par år med flue nå. Har aldri engang tenkt på å besøke Rena, hemsila osv. Pga ting som strenge regler, kamp om plassene, komme i veien for en HD linse, plakater osv :P

Heller en 500 grams alene...

Kos dere ;D

Strenge regler?kamp om plassene? komme iveien for en HD linse, plakater??? :-\

OK, hvis det er oppfatningen, så bør du faktisk besøke Rena ;) Men helt greit for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto forrige helg i den lokale elva mi og fisket på ørret rundt 250gr. Nydelig vær, vakker natur og vakvillig ørret, livet er topp tenkte jeg.

Denne helga sto jeg i Hemsila og fisket på ørret fra 300gr til +/- 3kg. Nydelig vær, enormt vakker natur, vakvillig sær ørret i krystallklar elv. Livet er fantastisk tenkte jeg.

Vi trenger elver med stor fisk, de er så absolutt i fåtall her i landet.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Det er ikke mange genuine elver som Renaelva er..... vannet har naturlig høy pH, det skaper mye og fler arter insekterenn de fleste elve biotoper i Norge. Siden Rena ikke fryser til om vinteren spiser fisken hele året og har en formidabel tilvekst også i forhold til de fleste andre elvebiotoper..... Det er bare Renaelva som har potensialet for dette sannsynligvis i Norge.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Det kan også være noe fysikk ute og går.... 40 km lang smal og dyp innsjø med bare mindre bekker som renner ut langsmed sjøen..... men større elv som renner ut i nordenden av sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...