Gå til innhold

Skogsvannet i september/oktober


Tore C.

Anbefalte innlegg

Hei Rune' date='

 

Takker for kjempefine artikler om fiskesesongen i skogsvannet. Dette er helt topp for oss som ikke på død og liv må ha rennende vann. Ser frem til den siste artikkelen som dekker slutten på sesongen. Lenge til den kommer?

 

Mvh

Tore C.[/quote'] Hehe... Det lurer jeg også på :roll: Jeg har dessverre hatt svært liten tid i det siste til slikt. Og det er rimelig hektisk en god stund framover. Tviler på at jeg får den ferdig før sesongen er over. Skulle dere ha spørsmål om fisket så er det bare å fyre løs her. Når isen legger lokk på herlighetene kommer jeg sterkere tilbake med artikler, fluemønstre og andre oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei Tore C.

 

Årsaken til at den artikkelen ikke kom i høst er at jeg rett og slett mangler litt bildemateriale. Det er flere litt småsære ting som er aktuelt på høsten som jeg ikke fikk tatt gode bilder av. Jeg setter pris på at du etterspør og det er bare å "hyle" ut hvis du/dere synes at det er noe som mangler...

 

I tiden fremover har jeg andre prosjekter som jeg velger å prioritere framfor den artikkelen. Vi er midt i fluebindesesongen, også har vi entomologisider som bør oppdateres. I tillegg jobber jeg med noen artikler i fra fisketurer, etc. Jeg skal prøve få den ferdig god tid i forkant av den aktuell perioden (september-oktober).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...