Gå til innhold

SØ disco fønky tobby baby...


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Ja, ser den, og musikken er sånn sirka den værste i verden i tillegg :)

Men var bare nødt til lage noe som "hørte til" flua. Hadde heller ikke lydopptak på opptaket, så da ble det slik :)

Var litt for test av videokvalitet også. Er filmet med 2000 i ISO og har en ganske lav bitrate så jeg fryktet litt dårlig kvalitet når det kom opp på Vimeo, men det ser ut som om det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Henning <<l. Likte fargekomboen her <<l, og knivskarp video.

Takk for at du deler, har allerede bundet 22 lopper i inspirasjonsrus etter din andre video. De ble annerledes, men det var inspirasjonen jeg trengte <<l

Varmer mitt hjerte å se at en som nekter å klippe cdc bevege seg inn i den virkelige fluebindinga ;D ;D ;D.

Det er nå du er på riktig vei ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Henning <<l. Likte fargekomboen her <<l, og knivskarp video.

Takk for at du deler, har allerede bundet 22 lopper i inspirasjonsrus etter din andre video. De ble annerledes, men det var inspirasjonen jeg trengte <<l

Varmer mitt hjerte å se at en som nekter å klippe cdc bevege seg inn i den virkelige fluebindinga ;D ;D ;D.

Det er nå du er på riktig vei ;D<<l

Takk :) Jeg er glad i deg :)

Nice flue, og strøken film. <<l

Modern Talking kunne ikke gjort det bedre.  ;D

MTT - Modern Talking Toby...

Hehe :) Jeg så etter MTT ( :) ) men er litt redd for å bruke musikk som ikke er lov, samt å venne seg til å bruke musikk som ligger på lovlige sider. Ligger jaggu mye drit der ute, men enkelte "tracks" funker :)

Har MTT som "nynner på" sang på et par fiskeklipp jeg har laga, og de er SPOT ON sammen med et par andre godlåter fra samme tidspunkt :)

Fra spøk til revolver. Klippene til denne flua er tatt for noen måneder siden, før jeg fikk meg redigeringsprogram.

Målet var å finne ut belysning og "innstilliger" på kamera for å få gode bilder. Sammenligne dagslys som kommer inn vinduet VS nattbordlampe med manuell WB. Nå er jeg der jeg er med macrofoto. Nå bruker jeg 1 minutt på rigging så er jeg klar til filmings. Da blir det kanskje til at jeg gidder også :) Er det mye jobb så blir det lett "tar det neste gang" tanke.

Men synes det er morro å filme, og for tiden leser jeg hardt på Premier Pro (svære saker :) ) og ser alt av bindevideoer og filmklipp som blir lagt ut her. Er redd for at dette kan føre et eller anna negativt med seg :D

<<l

<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med slike type fluer, er at den lange vingen vil tvinne seg delvis under/rundt krokbøyen under kasting. Litt som en wolly bugger med for lang "hale". Har en følelse av at de da ikke går like bra i vannet under inntrekk.

Synspunkter på dette, anyone?

Legg et par runder med dubbing under halen. Det hjelper veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...