Gå til innhold

FangeTV - The Blogg


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ha-ha, fantastisk bra rapport  ;D

Men fytti rakkern for en natur som omgir dere der nede . . . Kanskje det flotteste jeg har sett av omgivelser  :o

Og den regnbuen (på det øverste bildet) er det flotteste eksemplaret jeg noensinne har sett av arten  <<l

Så ikke slik ut de vi fikk i slovenia  :-\  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi der man skal være når livet er som best! På tur med en god kompis-god mat-god vin-store aurer-vakker natur pluss litt attåt som en flytur med helikopter, som er en opplevelse i seg selv.

Tusen takk for at du deler dine flotte opplevelser med oss Gisle. Og til din forlystelse var det 12 kalde her i dag morges.

Fy faen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen rapporter  :o God laidback stemning, fantastiske steder, fantastisk fisk og nydelige bilder! Dette digger jeg å lese Gisle  <<l

Apropo onsdag 21/11. Håper ingen starter tråden "hva er det beste tilslaget for å ikke knekke stanga". Du skjønner, her oppe i nord begynner noen av oss å bli desperate fordi vi ikke har fisket på lenge. Folk hisser seg opp fordi de føler seg gode til å fiske, til tross for at de ikke har 30 år på nakken. De andre mener selvsagt at man trenger 30 år for å bli en god fisker. Så sant man har brukt all sin fritid disse 30 årene på fluefiske da selvsagt. Stangtester blir kritisert helt ned i molekylnivå. Noen er imot cane stenger og noen er for. Sånn, nå har jeg gitt deg en rapport om det viktigste som har skjedd her  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader Gisle, for noen bilder og hendelser du deler med oss. Jeg undrer meg bare på hvordan du vil klare overgangen til vår virkelighet når du kommer tilbake igjen. Har bare hørt snakk om en som tidligere har vært i himmelen og kommet tilbake igjen, men det var leeenge siden ;D

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...