Gå til innhold
  • 0

Hvor hekta er jeg?


Gronnvbx

Spørsmål

I går kveld fikk jeg en liten indikasjon på hvor mye fluefiskedille jeg egentlig har. Jeg var på vei til å sovne og en drøm som virket svært realistisk, entret hodet.

Jeg trakk inn synkesnøret i et forsøk på å få en sjøørret på flua. Og joda, en ørret i kilosklassen var i ferd med å innhente forspranget. Idet den glefset til flua hugg jeg til for å kroke den.

I virkeligheten plasserte jeg et velrettet slag midt i ansiktet, og ble plutselig veldig våken. Jeg lå i senga og hadde slått meg selv. Er det virkelig mulig? Kan man dele noe sånt uten at man får et langtidsopphold i et polstret rom? Hvor hekta/gal er jeg? ppcrazyeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

For egen del kan jeg si at når jeg føler meg i overkant entusiastisk og motivert leser jeg gjerne en tråd om kasting elller stenger og da kjenner jeg motivasjonen forsvinner ganske raskt  ;D ;D ;D

Å nei da, det gjør bare vondt verre - når en har lært seg å skygge unna de verste nerdene.. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

. Er det virkelig mulig? Kan man dele noe sånt uten at man får et langtidsopphold i et polstret rom? Hvor hekta/gal er jeg? ppcrazyeyes

javisst er det mulig...fiska sjøørret i sol og flotteste havbleika jeg, da en svær torsk skulle til å suge i seg flua mi....hadde litt for mye snøre på vannet så tilslaget måtte være langt og brutalt....jeg våkna brått i "tilslaget" samtidig som jeg reiv dyna av kjerringa ;D  

hun lurte fælt på hva jeg surra med siden det er andre tider på døgnet jeg prøver meg på sånt...turde ikke annet en å mumle det bort og snu meg og late som ingen ting....ellers hadde det vel blitt fiskeforbud en stund frem over  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
Gjest Mergus Merganeser

Ingen her som våkner av at kjerringa drømmer at hu kjører storruggen med et godt grep rundt stanga da....  ;D

Jeg er som regel våken når kjerringa kjører storruggen, problemet er at hu blir så jævla sint når den spytter hu i trynet :P :P

sorry :-[

Du skal være jævlig glad at hu ikke tar frem priesten, dasker til og bløgger den....  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Ingen her som våkner av at kjerringa drømmer at hu kjører storruggen med et godt grep rundt stanga da....  ;D

Jeg er som regel våken når kjerringa kjører storruggen, problemet er at hu blir så jævla sint når den spytter hu i trynet :P :P

sorry :-[

Du skal være jævlig glad at hu ikke tar frem priesten, dasker til og bløgger den....  ;D ;D ;D

med andre ord...lær kjerringa å praktisere 100% C&R ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0

Ingen her som våkner av at kjerringa drømmer at hu kjører storruggen med et godt grep rundt stanga da....  ;D

Nei, men våknet en gang av at hun klatret oppover den fordi hun drømte at hun ble jaget opp i ett tre av en bjørn  8)

godt ikke bjørnen fulgte etter hele veien opp da.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...