Gå til innhold

Påfuglherl myggklekker. Bindevideo


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Takk :)

Sitter hjemme og er syk, så noe må jeg finne på :)

Satt lenge og filma på ei flue som var Sigve-innspirert i går. Brukte laaaang tid og skulle bry meg skikkelig.

Så gikk det til helvete heeeelt på slutten. Rett før utstyret landa ut i hagen :)

hadde den store skjelven i tillegg, så det ble ikke bedre av den grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Har prøvd meg på to vårfluer i kveld, mens jeg sitter syk hjemme mens Terese og barna er på nyttårsbesøk. Det gikk UTROLIG dårlig, og begge ligger nå i bosskurven :)

Nytt forsøk i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipping kan selv en ape gjøre, men bildemessig, flyt, (komposisjon, er det slik det skrives) og alt rundt det krever mer :)

Er mulig om du klarer å exportere preseten du brukte på klippet? Hadde vært interessant å fått en liten titt, om du ikke vil holde det hemmelig da :)

post-4748-13949894142058_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg bruker den du har på bildet der.

Men jeg har det samme på source. Altså 1080 og 25 fps.

Jeg prøver å få samme inn som ut om du skjønner.

Jeg tror (merk JEG :) ) at det blir kvalitetstap om en kjører feks 50fps inn og 25 ut.

Då må redigeringsprogrammet fikse dette og jeg tror det er bedre med likt inn og ut.

Skal kikke litt mer på det og komme med en tilbakemelding.

Det skal også sies at innstillingene på forhand er gode og optikken jeg bruker er rimelig god.

Nikkor 105 macro i hvasse saker. Kombinert med D600 så blir det nice.

Er gjort veldig lite med klippene sån rent farge og skarphetsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Klipping kan selv en ape gjøre, men bildemessig, flyt, (komposisjon, er det slik det skrives) og alt rundt det krever mer :)

Er mulig om du klarer å exportere preseten du brukte på klippet? Hadde vært interessant å fått en liten titt, om du ikke vil holde det hemmelig da :)

Claus. Jeg huker enkelte ganger av for 2 pass, som jeg tror er at det går gjennom alt to ganger ved rendring, og max kvalitet på render og depht. Der oppe det står custum, står det 1080 som på ditt bilde, helt til jeg velger 2 pass. Er ikke sikker på om dette gjør noe med kvalitet, men gjør det av og til. På den filen som denne tråden handler om, har jeg IKKE gjort dette, men slik du har i ditt bilde.

8337803413_3e8c99b7b9_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...