Gå til innhold

Bildetråden 2013


Rodswinger

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Takker så mye, Vidar og Frode :D

Gudene skal vite at vanndråper er en tålmodighetsprøve av de sjeldene..... vanndråpene har en lei tendens til å velge retning etter forgodtbefinnende ;D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Sykt kult Terje!  <<l Hvordan har du lyssatt disse?

Takker så mye, Frode :D

Det var et lite helvete å få godt nok lys så det ble litt eksperimentering for å si det mildt :D

Jeg har et mildt sagt elendig lys på kjøkkenet så jeg måtte inn med en stålampe i tillegg til det elendige lyset under oppvaskbenken. Jeg brukte også en blitz og en liten softbox. Skrudde blitzen på max for å klare å få nok lys på veldig rask lukkertid. Jeg var forsiktig med ISO pga det dårlige lyset men hadde ISO mellom 320 og 600 på de forskjellige bildene jeg tok.

Alt i alt er jeg rimelig godt fornøyd siden dette er nytt for meg :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt kult Terje!  <<l Hvordan har du lyssatt disse?

Takker så mye, Frode :D

Det var et lite helvete å få godt nok lys så det ble litt eksperimentering for å si det mildt :D

Jeg har et mildt sagt elendig lys på kjøkkenet så jeg måtte inn med en stålampe i tillegg til det elendige lyset under oppvaskbenken. Jeg brukte også en blitz og en liten softbox. Skrudde blitzen på max for å klare å få nok lys på veldig rask lukkertid. Jeg var forsiktig med ISO pga det dårlige lyset men hadde ISO mellom 320 og 600 på de forskjellige bildene jeg tok.

Alt i alt er jeg rimelig godt fornøyd siden dette er nytt for meg :D

Terje

Syntes det ble riktig bra -spesielt lyssettingen du fikk til  <<l Prøvde meg på samme runden i går etter du la ut dråpebildene - men måtte gi opp pga. for dårlig lys... satt opp hele riggen på baded for bedre lys og prøvde å lage fill-light med LED lamper... blir nytt forsøk i kveld tenker jeg. Sykt gøy å leke med disse eksperimentene  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Sykt kult Terje!  <<l Hvordan har du lyssatt disse?

Takker så mye, Frode :D

Det var et lite helvete å få godt nok lys så det ble litt eksperimentering for å si det mildt :D

Jeg har et mildt sagt elendig lys på kjøkkenet så jeg måtte inn med en stålampe i tillegg til det elendige lyset under oppvaskbenken. Jeg brukte også en blitz og en liten softbox. Skrudde blitzen på max for å klare å få nok lys på veldig rask lukkertid. Jeg var forsiktig med ISO pga det dårlige lyset men hadde ISO mellom 320 og 600 på de forskjellige bildene jeg tok.

Alt i alt er jeg rimelig godt fornøyd siden dette er nytt for meg :D

Terje

Syntes det ble riktig bra -spesielt lyssettingen du fikk til  <<l Prøvde meg på samme runden i går etter du la ut dråpebildene - men måtte gi opp pga. for dårlig lys... satt opp hele riggen på baded for bedre lys og prøvde å lage fill-light med LED lamper... blir nytt forsøk i kveld tenker jeg. Sykt gøy å leke med disse eksperimentene  ;D

Takker for det :D. Som du sier så er det utrolig gøy og man blir nesten helt

oppslukt av å få til noe bra og tida bare fyker avgårde :D ...... driiiiiitgøy rett og slett :D

Lykke til med kveldens photoshoot, Frode <<l

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...