Gå til innhold

Switch i glassfiber


Anbefalte innlegg

Var sikkert litt modig å legge ut dette på tørrfluefiskeforumet, der glassfiber har gått av moten igjen ;D

Har kjøpt en gammel, engelsk enhånds på ebay, 11 fot #5/6 som jeg skal montere et håndtak på = Switch. Tror det kan bli kult hvis den tåler korte, tunge klumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Så ikke denne før nå, beklager :-[

Vet at Mike McFarland har drevet å forsket på switchstenger, men er usikker på hvor langt han har kommet. Kan jo alltids prøve å høre med ham. Jeg vil advare deg, han er ikke helt å stole på. Om du bestiller, så ikke betal før du har fått et sporingsnummer og betal igjennom Paypal. Får du ikke noe pakke innen 1 mnd etter betaling, klag til Paypal og du vil få pengene tilbake innen 14 dager

Vet også at Shane/Graywolf har noen switchstenger, men han leverer bare ferdigmontert. Ellers kan du jo søke på fiberglassflyrodders, der er det garantert noen som har tatt opp emnet tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikkert litt modig å legge ut dette på tørrfluefiskeforumet, der glassfiber har gått av moten igjen ;D

Glassfiber kommer for fullt i 2013. Utrolig deilig med glæss! Rolige aksjoner, nydelige til finfiske og vannkast.

Får snart to Scott glass i hus, #4 7'6 og en custom #5 8'. Jakter også noen Diamondglass på ebay!

Glass ruler big time!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikkert litt modig å legge ut dette på tørrfluefiskeforumet, der glassfiber har gått av moten igjen ;D

Glassfiber kommer for fullt i 2013. Utrolig deilig med glæss! Rolige aksjoner, nydelige til finfiske og vannkast.

Får snart to Scott glass i hus, #4 7'6 og en custom #5 8'. Jakter også noen Diamondglass på ebay!

Glass ruler big time!  <<l

Så sen du er i motebildet JB....skulle nesten tro du var fra Mjøndar'n  ;D Glass er jo skikkelig tutausand-and-late........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sen du er i motebildet JB....skulle nesten tro du var fra Mjøndar'n  ;D Glass er jo skikkelig tutausand-and-late........

Nei, jeg er tidlig ute. Var på glass for fem år siden, men i mellomtiden har cane vært moderne. Du henger ikke helt med. Ikke rart. Her går det fort!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er det glass på jb,en. Skal bli morro å se hvordan dette kommer til utvikle seg i praksis når ørreten faktisk skal fanges og ikke bare skrives om ;D

Ja, Scott-glass er helt nydelig. Fy f... det skal bli digg å  kjøre noen digre brune på disse! Varegentlig på Winstonkjøret, men så ramla jeg tilfeldigvis over disse stengene. Kall det et kall, en religion. Nå er jeg solgt for livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er det glass på jb,en. Skal bli morro å se hvordan dette kommer til utvikle seg i praksis når ørreten faktisk skal fanges og ikke bare skrives om ;D

Ja, Scott-glass er helt nydelig. Fy f... det skal bli digg å  kjøre noen digre brune på disse! Varegentlig på Winstonkjøret, men så ramla jeg tilfeldigvis over disse stengene. Kall det et kall, en religion. Nå er jeg solgt for livet!

En nærmest åndelig og relgiøs forfekting av et merke har som regel sitt utspring i fra en fordelaktig annskafelse av produktet i fra forkjynneren. Mao helt verdiløst for oss som virkelig kan dette med fluefiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått ørret på cane, glass og tre generasjoner karbon da, Ruffen? Jeg har til og med fått ørret på flue med håndsnøre! Du må ikke komme her å kjekke deg bare fordi du har svidd av en formue på NZ-tur!

Ps! Hvordan får man smilefjes på tapatalk? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått ørret på cane, glass og tre generasjoner karbon da, Ruffen? Jeg har til og med fått ørret på flue med håndsnøre! Du må ikke komme her å kjekke deg bare fordi du har svidd av en formue på NZ-tur!

Jeg har nok minst like lang fartstid som deg du. Jeg går nok ikke på denne fiske med glass og ri på hest retirikken din.

Jeg har til og med fisket med boks for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy...

Hei.. ang line til korte to-hånds/ switch, så liker jeg Scandi short versitip. Utrolig lettkastet og lader stanga godt. Fungerer meget bra til "rett inn, rett ut", knall til alle skagit varianter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...