Gå til innhold

fluestang 9 fot #5 underkant av 2000 kr


Anbefalte innlegg

Kjøpte akkurat en ubetydelig brukt loop yellowline 9' #5 her inne for den nette sum av 1500 spenn. Synd for  selger og bra for meg! ;D

Poenget er at du kan få langt mer for pengene dine om du titter i salgstråden her på forumet fremfor å kjøpe nytt i butikk. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott A3 er en nydelig stang innenfor budsjettet ditt. Saa faar du livstidsgaranti ogsaa.  ;)

Når sant skal sies så er det vel få, om ingen som har en stang i det prissegmentet livet ut.

Livstidsgaranti ja , men............... sorry Tmags, ikke vondt ment ,bare praktisk/logisk/erfaringsmessig ment, ikke et godt argument.

Stanga er bra den, måtte bare nevne det :D

Personlig ville jeg vurdert som Pål sier å teste på eventuelt en messe, det er du som skal kjøpe, vurdere råd osv osv.

Jeg personlig ville vurdert en Gl Exp 4 5'r eller en Facile fra Eikre <<l

Av to enkle grunner, du får en knall stang, og du kan investere litt mere i en god line som er et stort gap i budsjettet, og like viktig som stanga.

Av en eller annen grunn så trur jeg nok du kommer til å oppgradere uansett senere når basillen får fotfeste, så derfor kommentar til det med livstidgaranti.

Sorry hvis det ble litt spydig, men godt ment fra min side <<l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå er jeg ute av Loop, og kunne ikke brydd meg mindre  :) Men jeg har integriteten og ærligheten i behold, og må faktisk si at ei bedre stang enn Loop Evotec 590 MF går det faktisk ikke an å få i dag til to og et halvt tusen. Den er rett og slett helrå på vannkast og overhodekast. Litt over budsjettet, men helt i toppklasse uansett pris på stang faktisk  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott A3 er en nydelig stang innenfor budsjettet ditt. Saa faar du livstidsgaranti ogsaa.  ;)

Når sant skal sies så er det vel få, om ingen som har en stang i det prissegmentet livet ut.

Livstidsgaranti ja , men............... sorry Tmags, ikke vondt ment ,bare praktisk/logisk/erfaringsmessig ment, ikke et godt argument.

Stanga er bra den, måtte bare nevne det :D

Personlig ville jeg vurdert som Pål sier å teste på eventuelt en messe, det er du som skal kjøpe, vurdere råd osv osv.

Jeg personlig ville vurdert en Gl Exp 4 5'r eller en Facile fra Eikre <<l

Av to enkle grunner, du får en knall stang, og du kan investere litt mere i en god line som er et stort gap i budsjettet, og like viktig som stanga.

Av en eller annen grunn så trur jeg nok du kommer til å oppgradere uansett senere når basillen får fotfeste, så derfor kommentar til det med livstidgaranti.

Sorry hvis det ble litt spydig, men godt ment fra min side <<l.

Har fortsatt mange gamle stenger med livstidsgaranti jeg, Robban. Antagelig et titalls "pensjonister" med full garanti. ;)

Men hovedgrunnen til at jeg nevnte A3 er at det er en knallstang som hadde normalpris 3.299,-. Med en saant budsjett saa finnes det mange gode utgaatte modeller. Jeg tar utgangspunkt i at han ville bruke 2000 paa stang alene, siden det var det han nevnte.  ;)

Ellers saa er det veldig langt mellom daarlige stenger i dag. Kan faktisk ikke huske sist jeg kastet med en stang jeg syntes var daarlig. Saa her er alle tips gode.

(OT - visste ikke at du var ute av Loop, André...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott A3 er en nydelig stang innenfor budsjettet ditt. Saa faar du livstidsgaranti ogsaa.  ;)

Når sant skal sies så er det vel få, om ingen som har en stang i det prissegmentet livet ut.

Livstidsgaranti ja , men............... sorry Tmags, ikke vondt ment ,bare praktisk/logisk/erfaringsmessig ment, ikke et godt argument.

Stanga er bra den, måtte bare nevne det :D

Personlig ville jeg vurdert som Pål sier å teste på eventuelt en messe, det er du som skal kjøpe, vurdere råd osv osv.

Jeg personlig ville vurdert en Gl Exp 4 5'r eller en Facile fra Eikre <<l

Av to enkle grunner, du får en knall stang, og du kan investere litt mere i en god line som er et stort gap i budsjettet, og like viktig som stanga.

Av en eller annen grunn så trur jeg nok du kommer til å oppgradere uansett senere når basillen får fotfeste, så derfor kommentar til det med livstidgaranti.

Sorry hvis det ble litt spydig, men godt ment fra min side <<l.

Har fortsatt mange gamle stenger med livstidsgaranti jeg, Robban. Antagelig et titalls "pensjonister" med full garanti. ;)

Men hovedgrunnen til at jeg nevnte A3 er at det er en knallstang som hadde normalpris 3.299,-. Med en saant budsjett saa finnes det mange gode utgaatte modeller. Jeg tar utgangspunkt i at han ville bruke 2000 paa stang alene, siden det var det han nevnte.  ;)

Ellers saa er det veldig langt mellom daarlige stenger i dag. Kan faktisk ikke huske sist jeg kastet med en stang jeg syntes var daarlig. Saa her er alle tips gode.

(OT - visste ikke at du var ute av Loop, André...?)

Hei, Tore  :)

Joa, jeg er ute av Loop nå etter utallige mange fine år. Men det gikk pent for seg, så jeg har ikke et vondt ord å si om verken ny eller gammel distributør. Det ble igjen ny Loop-distributør i Norge. Og jeg føler at det var slutten for min del, men det som var synd var det ekstremt bra Loop-Teamet jeg var så heldig å få bygge opp, men jeg vil ikke være med på flere slike omveltninger som det har vært i det siste med Loop i Norge.

Persnolig - jeg har regnet på at jeg har spart inn ca 14 messedager jeg slipper å stå på, og kan bruke på fiske i stedet, som jeg synes er mye morsommere enn å stå på messer  :)

Nummer 2: Dessuten er stanga jeg brukte i fjor like god i år, for den har jo ikke forandret seg noe.

Så at jeg fisker hardt, godt og med 100% godfølelse med Loop Cross S1, selv om jeg nå ikke er sponset med det, synes jeg egentlig er litt moro. For det viser troverdighet. For meg er det en selvfølge, og sikkert for de fleste andre her også. Stanga er jo like god nå som i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott A3 er en nydelig stang innenfor budsjettet ditt. Saa faar du livstidsgaranti ogsaa.  ;)

Når sant skal sies så er det vel få, om ingen som har en stang i det prissegmentet livet ut.

Livstidsgaranti ja , men............... sorry Tmags, ikke vondt ment ,bare praktisk/logisk/erfaringsmessig ment, ikke et godt argument.

Stanga er bra den, måtte bare nevne det :D

Personlig ville jeg vurdert som Pål sier å teste på eventuelt en messe, det er du som skal kjøpe, vurdere råd osv osv.

Jeg personlig ville vurdert en Gl Exp 4 5'r eller en Facile fra Eikre <<l

Av to enkle grunner, du får en knall stang, og du kan investere litt mere i en god line som er et stort gap i budsjettet, og like viktig som stanga.

Av en eller annen grunn så trur jeg nok du kommer til å oppgradere uansett senere når basillen får fotfeste, så derfor kommentar til det med livstidgaranti.

Sorry hvis det ble litt spydig, men godt ment fra min side <<l.

Har fortsatt mange gamle stenger med livstidsgaranti jeg, Robban. Antagelig et titalls "pensjonister" med full garanti. ;)

Men hovedgrunnen til at jeg nevnte A3 er at det er en knallstang som hadde normalpris 3.299,-. Med en saant budsjett saa finnes det mange gode utgaatte modeller. Jeg tar utgangspunkt i at han ville bruke 2000 paa stang alene, siden det var det han nevnte.  ;)

Ellers saa er det veldig langt mellom daarlige stenger i dag. Kan faktisk ikke huske sist jeg kastet med en stang jeg syntes var daarlig. Saa her er alle tips gode.

Ser i ettertid at innlegget mitt fort kan få bein å gå på i disse påsketider på ffs.

Jeg er ikke uening med deg, og har som deg mange" pensjonister" i skapet med garanti.

Men fluestenger har en lei tendens til å bli "pensjonister" og det mye raskere enn oss :D

Jeg sier ikke at det bør være sånn , eller skal være sånn, men er ofte sånn.

Mange kjøper gjerne også brukte stenger med livstidsgaranti i noe god tro, men som senere viser seg å ikke alltid stemme, da ofte garanti gjelder første eier.

Jeg vet at du ikke mente bruktkjøp her, så ikke mistforstå den setningen, men værdt å nevne.

Dette blir da selvfølgelig min mening og ikke noe jeg skal tilegne andre, og det er ikke ment som krangling :D

Beklager til trådstarer for of topic

Sier som Tmags, her er alle tips gode <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...