Gå til innhold

Fisker du? Da er du grusom!


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

Det er jo ingen tvil om at de har rett i sitt budskap om at vi drukner fisken. Jeg synes ikke man skal le av folk bare fordi vi har godtatt at slik vi gjør det i dag er helt ok. Jeg vet at nå kommer noen til å si at "hva med gresset,skal vi ikke klippe det?" Det er noe helt annet.

Friluftsfjorden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen tvil om at de har rett i sitt budskap om at vi drukner fisken. Jeg synes ikke man skal le av folk bare fordi vi har godtatt at slik vi gjør det i dag er helt ok. Jeg vet at nå kommer noen til å si at "hva med gresset,skal vi ikke klippe det?" Det er noe helt annet.

Friluftsfjorden!

Ok, Peta har jo rett i noe av det de mener, men leser du om deres handlingsmetoder osv osv osv osv, så ler jeg av Peta, og ikke nødvendighvis av det de mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storfeskarn

Å herregud, veganer... Snakket faktisk med en veganer her om dagen. Han mente at man ikke burde slå ihjel fisken for å spise den når man kan spise grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen tvil om at de har rett i sitt budskap om at vi drukner fisken. Jeg synes ikke man skal le av folk bare fordi vi har godtatt at slik vi gjør det i dag er helt ok. Jeg vet at nå kommer noen til å si at "hva med gresset,skal vi ikke klippe det?" Det er noe helt annet.

Friluftsfjorden!

Hehe. God ironi. Håper jeg....

Men dersom ikke:

Her er hvorfor du ikke bør drikke melk og sånn:

http://www.youtube.com/watch?v=inFtOMx8nDU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...