Gå til innhold

Backing


arnetob

Anbefalte innlegg

Når det gjelder backing tror jeg ikke et merke er noe bedre enn et annet, er bare prisen som skiller dem :) Er jo stort sett lagd av dacron alt sammen :) Hensikten er jo å fylle opp spolen og sikre stor fisk ved utras :) Ingen backing ryker, med mindre man har en dårlig knute :) Kjøp det billigste, eller kjøp noe du er fortrolig med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Kan noen anbefale meg en backing? Er det bare å ta den billigste av et greit merke eller?

Ja, 15-30 Lb Altså pund bruddstyrke.  

Skal du ha noe mere fancy så går du for gelspun backing. Sterkere tynnere etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også finner du sikkert noe annet spennende der og :) Mener å huske at det er ca 60kr i frakt på ting som ikke er så store.

Har kjøpt litt fluebindemateriale, snøre, tippets, backing og div. Slapp unna med toll og gitt  <<l

Skal ikke reklamere, men var bare fornøyd med det jeg fikk i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også finner du sikkert noe annet spennende der og :) Mener å huske at det er ca 60kr i frakt på ting som ikke er så store.

Har kjøpt litt fluebindemateriale, snøre, tippets, backing og div. Slapp unna med toll og gitt  <<l

Skal ikke reklamere, men var bare fornøyd med det jeg fikk i alle fall.

Skal undersøke om jeg finner noe annet snadder der. Hvis ikke kjøper jeg bare fra en butikk som har produktene sine på ebay også så ser jeg etter noen med gratis frakt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...