Gå til innhold

Vodoo


Pollen

Anbefalte innlegg

Som formann og foreløpig eneste medlem i Norsk Shadow Cast Union (NSCU) føler jeg meg alt annet enn komfortabel med utviklinga i denne tråden. For tusende gang: Shadow Cast™ er ikke ironisk ment!!!

Som god venn av Hr. Jason Borger, så lurer jeg på hva som skal til for å bli NSCUs andre norske medlem?  <<l

Grunde

Hei Grunde,

NSCU har følgende opptakskrav:

1. Aspiranten må beherske grunnleggende Shadowcasting.

Videodokumentasjon er et absolutt krav, og søknadsvideoen kan lastes opp på YouTube eller Vimeo. Styret i NSCUs medlemkomité behandler søknader fortløpende, og kommer med anbefalinger til NSCUs sentralkomité. Vedtak om opptak fattes i forbindelse med generalforsamlingen 1. april.

Det er det hele!!!

NSCU er for tiden inne i en veldig spennende rekrutteringsprosess. Vi har en visjon om å fordoble medlemsmassen i løpet av 2014, så timingen din er sånn sett god. Det at du kjenner Jason Borger personlig er selvsagt positivt, men vi vil samtidig understreke at NSCU er et helt uavhengig organ som fatter selvstendige beslutninger på 100% nøytralt grunnlag. Vi lover med andre ord ingenting, men ønsker deg lykke til!

På vegne av NSCU (Informasjonskomitéen)

Håvard Stubø

President

Ærede president!

Med videoen under søker jeg herved opptak i NSCU. Om jeg av en eller annen grunn skulle representere et tvilstilfelle så må jeg legge til at stangen det kastes med er en Jason Borger SC20, nr. 04 i serien (http://fishfliesandwater.com/2013/12/13/sc20-04/ faktisk eksakt den på bildet)

Ærbødigst,

Dr. Grunde Løvoll

Edit: Om noen skulle være interessert i stanga så finner dere mer info her: http://fishfliesandwater.com/2013/07/21/the-final-11-of-20-sc20/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grunde,

Vi i NSCU setter stor pris på din søknad, og har allerede iverksatt søknadsbehandlingsprosessen.

Nytt av året er at vår moderorganisasjon ISCU (International Shadow Cast Union) krever et tre fjerdedelers flertall i ISCUs sentralkomite ved opptak av nye medlemmer i de nasjonale underorganisasjonene. Årsmøtet i sentralkomiteens medlemsavdeling finner faktisk sted i Gøteborg førstkommende lørdag. Så der var du heldig. Svar på din søknad vil bli offentliggjort over helgen. Vi krysser fingrene!!!

På vegne av NSCU (Avd. for internasjonale relasjoner)

Håvard Stubø

President

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul video Grunde. <<l

That`s the way to go.

I tillegg er søknaden skrevet i en særdeles ydmyk og høflig tone.

Det oser av respekt.

Fra sidelinjen følger jeg utviklingen for å se hvordan din søknad blir behandlet

og håper at den blir godkjent.

Alltid mye lettere at noen går foran før en selv skal prøve. ;D

Kjenner jeg blir litt nervøs og usikker nå......

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...