Gå til innhold

Tur: Mystic og Dream Kharlovka 2014, uke 29


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Hei  :)

Vi har vært så heldige og fått akkurat den uka, og plassene vi ønsket til neste års Russlandtur <<l

De plassene her...   ;)

Håper på gode vårflueklekkinger, og i følge Pål Krogvold som har vært på Kola langt flere ganger enn meg, så sier han blant annet at "Dream Kharlovka har jeg nesten aldri hørt om mangel på klekkinger" Og det er mye jomfruelig vann å fiske på i disse elvene her også. Gleder meg sykt  ;D

Halvparten av fluefiskerne som var med i fjor, har også anledning til å være med i år, så vi har noen få ledige plasser. Dette er kjempetrivelige folk, så ikke noe stress når vi reiser på tur  :) Vi har også ei "hemmelig" gruppe på FB, så om du melder deg på, så ordner vi alt av info som du lurer på. Og prater sammen der, og mailer hverandre, slik at alle skal ha nødvendig og tilstrekkelig med mye info om turen. Vi møtes også på Gardermoen, og reiser sammen alle mann.

Jeg er reiseleder hit denne uka.

Meld om du er interessert på mail: andre@thetroutbum.com

PS Dette er ikke noe bindende påmelding, verken praktisk eller juridisk.

9416363467_ef1015f68e_o.jpg

9397695962_2ca54d5631_o.jpg

9397697732_da47996bb0_o.jpg

9497179900_11eb84dfd2_o.jpg

Flere FFS-bilder fra turen vår i fjor her:

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=30273.0;all

Beste hilsen fra,

André B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter og ha lest gjennom årets tur blogg så skal man være ærlig og si att FYY pokker så heldige dere var med vær og fiske:)

sku gjerne prøvd meg på en sånn tur, men blir nok litt i kostbareste laget enda, men iløpet av livet SKAL jeg til Kola og fiske drømme ørret:)

Hei. Med tanke på plassene vi har fått i 2014 så tror jeg vi blir enda heldigere da  <<l:)

Det er 3 andre trivelige forummedlemmer her som skal være med også, så det er bare å sende meg spørsmål, eller å melde seg  <<l

Gleder meg stort til disse plassene vi har fått  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...