Gå til innhold

Cardiff/Tan


Tore M. Nilsen

Anbefalte innlegg

Dette maa da vare karrieremessig selvmord av Solskjaer?? Vincent Tan er en skrulling som ikke kan noe som helst om fotball. Og Solskjaer hopper paa...

Jeg synes det er synd, og jeg har en foelelse at dette er begynnelsen paa slutten for Solskjaer. Har jeg gaatt glipp av noe her??  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Var det ett bilde i denne verden jeg aldri trodde jeg skulle få se, så var det bildet av Solskjær og Tan på Emirates. Timingen for å forlate Molde er nok riktig, men å gå til Cardiff?? Eneste jeg kan tenke meg er at Solskjær manglet motivasjon til å fortsette i Molde, og at lønna er mer enn ok...alt kan visstnok kjøpes, tom Solskjær.

Håper jeg tar feil, men jeg tror Solskjær kommer til å angre på at han ikke hørte på gamlesjefen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent å se. Litt flaks denne gangen. Kun seier som gjelder for Tan, og det sier seg selv at Cardiff vil tape mange kamper. Da blir det værsågod neste. Når han ansetter en 23 år gammel venn av sønnen, uten noen som helst fotballkunnskaper i en nøkkelrolle i klubben så er det opplagt at fyren er en skrulling. Og nonchalant endrer draktfargen. Engelsk fotball er bedre uten folk som Tan. Derfor er det synd at et av Norges største talenter gjennom tidene prostituerer seg for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kan være genialt av Solskjær. Får han sparken vet alle at det er pga en gal eier og vanskelige arbeidsforhold. Går det bra så er på tross av en gal eier og vanskelige arbeidsforhold. Da er han plutselig aktuell for de store klubbene også. Vinn/vinn tenker jeg  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette kan være genialt av Solskjær. Får han sparken vet alle at det er pga en gal eier og vanskelige arbeidsforhold. Går det bra så er på tross av en gal eier og vanskelige arbeidsforhold. Da er han plutselig aktuell for de store klubbene også. Vinn/vinn tenker jeg  <<l

Enig i dette! Med mye penger i bakhånd har han relativt gode forutsetninger for å lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er mannen gal? Hvor får folk dette fra? Det vil jeg gjerne vite.. Syns da han virker som en meget blid fyr jeg. :D Denne mannen har tross alt høye ambisjoner og cardiff skal være takknemlige for at han i det hele tatt har investert så mye penger i klubben, lol  ;D

Skiftet logo, skiftet draktfarge, sparket speidersjefen og ansatte sommervikaren (vaktmester) som ny sjef, hadde en egen løpegutt som gikk ned til mackay under kampene med beskjeder om hva han ville endre på, han ga beskjed til styret om at ville ha folk i klubben med tallet 8 i fødselsdatoen fordi tallet 8 er et heldig tall og hans lykketall, den famøse mailen + en god del andre ting som har kommet frem fra andre kilder enn bbc, the guardian og sky, som er de jeg stoler mest på. Tipper Solskjær har lagt bunnsolide krav i forhold til hva som er greit og ikke greit når det gjelder innblanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er mannen gal? Hvor får folk dette fra? Det vil jeg gjerne vite.. Syns da han virker som en meget blid fyr jeg. :D Denne mannen har tross alt høye ambisjoner og cardiff skal være takknemlige for at han i det hele tatt har investert så mye penger i klubben, lol  ;D

Skiftet logo, skiftet draktfarge, sparket speidersjefen og ansatte sommervikaren (vaktmester) som ny sjef, hadde en egen løpegutt som gikk ned til mackay under kampene med beskjeder om hva han ville endre på, han ga beskjed til styret om at ville ha folk i klubben med tallet 8 i fødselsdatoen fordi tallet 8 er et heldig tall og hans lykketall, den famøse mailen + en god del andre ting som har kommet frem fra andre kilder enn bbc, the guardian og sky, som er de jeg stoler mest på. Tipper Solskjær har lagt bunnsolide krav i forhold til hva som er greit og ikke greit når det gjelder innblanding.

Haha! Har gått glipp av mye ser jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, du dævven som de har klatret i systemet med Tan! :o

Visstnok skyter "galningen" også store summer inn i veldedige tiltak og i utviklingsprosjekter for lokalsamfunnet.

Lett å overse i hele mediakjøret.

Og skal man først peke finger mot eiere i dette sirkuset, så finnes det vel verre?

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...