Gå til innhold

kaste dvd


Terje zulu

Anbefalte innlegg

Staffan og Mel er to gode instruktører. Personlig holder jeg en stooooooor knapp på Staffan av disse to, og liker han mye bedre  :)

 

Staffan er bra. Og personlig har jeg ikke noe til overs for Mel Krieger, eller andre som bruker dårlige kastere som eksempel for å fremheve seg selv, og sin egen kasting. Det har jeg alltid syntes er råttent. Mulig det bare er meg, men jeg liker ikke slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikter du til meg eller Brunern? Såkalt middelmådig men fullt brukbar, altså, særlig godt utvada! Seriøst, kaster bedre vannkast med vann til knær og bukselinning. Dessuten fikk jeg nesten fisk på et tusenbrødrevann i kveld, etter halvhjerta 40% innnsats ;) Er relativt fornøyd egentlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D  Nei, Olav  - jeg sikta ikke til noen av oss dødelige som deg og meg  ;D

Men jeg har alltid synes det er svært usympatisk, og pedagogisk litt tvilsomt, dog effektivt, å benytte andre sine feil, for å framheve seg selv. Det avslører, om man vil gå faglig i dybden av det, svært usympatiske personlighetstrekk som ingen av oss liker... 

 

Men men, sikkert kult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du allerede har Rett Linje med Andreas Fismen, som er en veldig god dvd for de som er helt ferske så vil jeg anbefale "Casts that Catch Fish" med Carl McNeil laget av "On The Fly Productions". En glimrende film som er god pedagogisk med fantastiske bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...