Gå til innhold

Fluebindekonkurransen 2006


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Gjest Lars M

Med all respekt! Klarer man å finne div. fiskeforum etc. på nett, klarer en å finne partridgekrokene å!! Jeg har bestilt over nettet. Mitt problem var å velge hvem jeg skulle bestille fra i.o.m at jeg skulle ha noe annet stæsj også.

PS! Rune, fluene kommer!

Var ferdige for halvannen uke siden ;)

 

Kom igjen folkens! Synes dette er noe vi bør støtte opp om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke spesielt vanskelig å få tak i kroker nei. En tlf så var det i boks.

Hiv dere med . Jeg er ikke spesielt god på fluebinding , men er med . Morro å få høre hva proffene mener om fluene mine og hva jeg bør gjøre for å bli bedre. Derfor er jeg med . Ikke for premienes skyld. Der er vel sjansene små vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å rekke å lag ferdig fluer nå når fristen ble satt til den 20. Havna under kniven og har måttet ta litt tid i liggende. Vanskelig å binde liggende, men nå kan jeg Sjøørretlandet utennatt. Gjør ferdig den klassiske flua så fort jeg er i sittende og sender mitt bidrag for å få kommentar som stemelli sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune :

Jeg har nå prøve det meste med tanke på Partridge the dry kroker å ikke lykkes!

Bestillte krokene fra Agdars , men grunnet klønete servise viste det seg når jeg purret på forsendelsen i dag at de ikke var sendt.

Har sjekket opp med Gero om de kan skaffe krokene , men Activ fritid er tomme.

Ingen av mine lokale forhandlere fra oslo til fredrikstad har de krokene.

så jeg ser meg dessverre nødt til å måtte trekke meg fra konkurransen. :(

Beklager dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe service Are. :D:D Får tak i men ikke innen fristen . Thorsbua har , men de er ikke hos meg før gjerne til mandag/ tirsdag.å det er litt langt å kjøre 10 mil en vei for å kjøpe!

Mulig Tom Roger kan ordne noe i morgen via noen bekjente men det er usikkert!

 

Men takk for tilbudet Are!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...