Gå til innhold

Backwinder


Eirik Kittelsen

Anbefalte innlegg

Har en slik ja!

Er ikke helt komfortabel med bøylen du må tre snøret igjennom. Er litt for stor åpning mellom bøylen og spolekant. Når du sveiver inn snøret må du skyve det inn under bøylen for å få det til å ligge jevnt. Det kan også hende at det faller av snøre hvis du har det sveivet løst på. Kapasiteten er heller ikke veldig god. Men lekker å se på er den helt klart :D . Er mye annet snadder i den prisklassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både selger og bruker denne snellen. Da på en 5'er stang på jakt etter sjørøya (blink) i Finnmark. Har på micro backing og har ikke hatt problem med å gå tom for backing ennå.

 

Har heller ikke merket noe problem med bøylen, men jeg har jo som oftest fisk på når jeg sveiver inn :oops: ;) Neida, spøk til side, linen faller fint inn under bøylen.

 

Men solid er den uten tvil, ikke mange deler som kan gå sund heller og jevn brems målt opp mot enkelte korkbremser.

 

Enig med winder, helnorsk er et annet argument for å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har Backwinder Trout, og er strålende fornøyd. Som nevnt tidligere støtter man et helnorskt produkt. Design, utvikling og produksjon er i norge. Backwinder håven er også et bevis på litt annen tankegang innen fluefiske. Har håven også, veldig praktisk.. Anbefales!

 

-S-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg har også denne i en limited edition (nr 48 av 50). Synes snella er helt nydelig. Jeg er også stor tilhenger av å støtte norske produkter i denne sammenhengen. Jeg er veldig fornøyd og synes den er vakker også.

Bruk tynn backing på snella, så fungerer den perfekt.

 

Terje!

 

Har Backwinder Trout' date=' og er strålende fornøyd. Som nevnt tidligere støtter man et helnorskt produkt. Design, utvikling og produksjon er i norge. Backwinder håven er også et bevis på litt annen tankegang innen fluefiske. Har håven også, veldig praktisk.. Anbefales!

 

-S-[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...