Gå til innhold

Ørretboms


petternp

Anbefalte innlegg

Hei  :)  Begynner nok å tynnes ut i rekkene av ØB 1-4 i butikkene nå. Er stort sett ØB5 som er i salg nå. 

 

Imidlertid veldig trivelig å høre at det er etterspørsel etter de første filmene også. Selv digger jeg ØB3 og 4, og nummer 1 og 2 så jeg og en fiskekompis opp igjen i helga og hadde det moro og pratet fluefiske  :) Vi spotta fisk hele dagen, så fiskefilm og prata og hørte på god musikk hele kvelden  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :)  Begynner nok å tynnes ut i rekkene av ØB 1-4 i butikkene nå. Er stort sett ØB5 som er i salg nå. 

 

Imidlertid veldig trivelig å høre at det er etterspørsel etter de første filmene også. Selv digger jeg ØB3 og 4, og nummer 1 og 2 så jeg og en fiskekompis opp igjen i helga og hadde det moro og pratet fluefiske  :) Vi spotta fisk hele dagen, så fiskefilm og prata og hørte på god musikk hele kvelden  :)

Jeg har aldri funnet Ørretboms 1 i butikk, så har ikke sett denne. Er det noen mulighet å få tak i denne AndréB?  :rolleyes:

 

Tenkt på nedlasting mot betaling slik som svenskene gjorde med "Only the River Knows"?

Jeg hadde betalt for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Andre, hvorfor ikke femmer'n? Jeg synes den er knall. Veldig proff

på en sånn måte at den virker tilfeldig filma. Jeg synes den er dritbra....

 

 

Den er den nyeste, og har mange eks av den fortsatt. Trykka opp mange. Det er vel den enkle forklaringen, og for så vidt hele forklaringen  :)  Og det har solgt sinnsykt bra av den, så det er veldig triveilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri funnet Ørretboms 1 i butikk, så har ikke sett denne. Er det noen mulighet å få tak i denne AndréB?  :rolleyes:

 

Tenkt på nedlasting mot betaling slik som svenskene gjorde med "Only the River Knows"?

Jeg hadde betalt for det! 

 

 

Hei  :)  Har ikke vært så moderne at vi har lagt ut noe på nedlasting ennå, men det er mest fordi vi er trege - og i praksis at jeg har en gammel Mac, som har FCP 5.XX, og mastringa foregikk hos Anthonsen Media i FCP 6 osv.  :)

 

EDIT: Når det er sagt: Mange vil fortsatt ha den håndfaste DVD-plata/coveret i hånda, og jeg er tilbøyelig til å mene det samme. Det blir som med ei bok. Hvor mange leser Tor Jonssons Bygdedyret på nett?  :)

Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre; Det er en SKAM at ikke alle dine filmer er tilgjengelige for

nedlasting. Er ikke bra å si du er TOM. Husk at dette er filmer

som er hel-aktuelle i 100 år. Dette er ikke filmer man ser en gang

og legger i skuffen. Det er filmer man ser på hele året mange....mange

ganger. Gjennom mange år. Bare å gå i gang med å ordne med

nedlasting mot betaling. Eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...