Gå til innhold

Danielsson leverer kun direkte til kunde


Roger Kvernmo

Anbefalte innlegg

 

Från: Danielsson flyreels fabriken, Sverige

Bästa Danielsson kund.

Vi kommer från 5 dec 2014 bara leverera till er som slutkund, ej till butiker. Ett ett unikt sätt att jobba på men det passar oss utmärkt.

Vi tar avstånd från det distributions nät som vanligtvis används. För mycket resurser går till spillo via ett distributions nät. Läs mer

För er som kund är detta bara fördelar:

-Ni får världsledande kvalitet till ett mycket bättre pris!

-Inga mellanhänder!

-Direktkontakt med oss som tillverkare, bästa kund service och köptrygghet!

Läs mer på www.danielsson-flyreels.se

Hjälp oss gärna att spida detta budskap vidare!

 

God Jul önskar vi på Danielsson Flyreels!

 

Godt fornøyd med handlene jeg har gjort direkte med DF. Men jeg tror dessverre ikke dette fører til lavere sluttpris for oss i Norge, når vi må inkludere moms og fortolling.

Endret av rk
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke vært veldig stille fra Danielsson lenge nå ?

Kan knapt huske når de sist kom med en ny snelle-modell, i motsetning til andre produsenter, som kommer med noe nytt omtrent årlig.

Samme det, de lager suverene sneller, så jeg håper de holder det gående.

Tror som deg at det neppe blir noe rimeligere for oss nordmenn, nei . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneller kommer og går, men stort sett er det bare Danielsson som består... i mitt sortiment. Den snellen jeg er har fisket desidert mest med er en Danielsson produsert Loop Featherweight. Den har overlevd mange andre sneller jeg har vært innom. Det samme gjelder en L5W som har fått uttalige timer i sjø og smålakselv de siste årene. De produserer kvalitet til god pris, men er nok kanskje noe kjedelig...  sssleepy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til en ny danielsson til min fario 5er? Har en dry fly fra før, men vil ha en med normal brems også :)

 

 

Det er IMO litt av problemt med Danielsson i dag. De mangler modeller som dekker klasse fem. 

 

FW2Six blir for liten og FW4seven blir for stor og tung. Den gamle LW4Seven hadde knapt plass til 75m spectrabacking og et GPX WF5, i tillegg veide den heftige 160gram. 

 

Jevnt over blir Danielssonsnellene IMO litt for tunge til innlandsfiske. I sjøen (og i lakseelva for de som driver med slikt) derimot  hhhart  hhhart

Endret av Knut R. S.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IMO litt av problemt med Danielsson i dag. De mangler modeller som dekker klasse fem.

FW2Six blir for liten og FW4seven blir for stor og tung. Den gamle LW4Seven hadde knapt plass til 75m spectrabacking og et GPX WF5, i tillegg veide den heftige 160gram.

Jevnt over blir Danielssonsnellene IMO litt for tunge til innlandsfiske. I sjøen (og i lakseelva for de som driver med slikt) derimot hhharthhhart

Jeg synes også at spolene burde være litt dypere; både "Dryfly" og "4seven" mangler akkurat litt plass for flytende 6er snører...
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt individuelt hvor mye backing (og hva slags backing) vi bruker, ser jeg.

Jeg har veldig god plass til 5'er-snøre på min FW2Six, og god plass til 6'er snøre på LW4Seven.

Nå fisker jeg kun innlandsørret, og har vel ikke mer enn ca 50m gelspun-backing på mine sneller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd at de ikke blir tilgjengelig i butikker. Produkter trenger å bli pushet stadig, og uten dette trykket så skal de slite. Og det er synd, da jeg fortsatt synes Danielsson lager verdens beste sneller. Men god kvalitet er så altfor ofte ikke synonymt med godt salg. Nå må de virkelig trykke hardt på i markedsføringen hvis de skal overleve.

Og siden de nå kutter alle mellomledd regner jeg med at de "store vinstene" som distributørene fikk nå blir kuttet også, og at vi dermed får priskutt på ihvertfall 40%? Hvis ikke er det jo ingen vinst for sluttkunden i det hele tatt...

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...