Gå til innhold

Fluefisker Du Alt For Mye?


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

Ja, selvfølgelig. Når man blir motivert og gløder av innsats etter en tredagers, så er det sannelig verdt det! Enig der altså. Skulk i vei så øker vi produktiviteten. Snakk om dypt filosofisk poeng! ;D

 

Jeg tror jammen du kunne trengt en liten tredagers selv, JB!  Fått senket skuldrene litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde du var lærer.

Niks. Fotsoneterapeut med spesialisering på behandling av folk med søvnforstyrrelser og urolig mage. Driver også en spåtelefon jeg ikke får reklamere for her inne. Driver også litt med fjernhealing og tankelesning, men det er mest for moroskyld og for å føle og strekke litt på egne grenser. Bygger også en del virtuelle lysportaler for folk som ikke finner veien til den andre siden. Står plassert i forskjellige deler av landet.

Tror dette nærmer seg OT, om ikke svensken vil ha litt ekstamateriale fra meg til filmen?

Endret av JB.
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Fotsoneterapeut med spesialisering på behandling av folk med søvnforstyrrelser og urolig mage. Driver også en spåtelefon jeg ikke får reklamere for her inne. Driver også litt med fjernhealing og tankelesning, men det er mest for moroskyld og for å føle og strekke litt på egne grenser. Bygger også en del virtuelle lysportaler for folk som ikke finner veien til den andre siden. Står plassert i forskjellige deler av landet.

Tror dette nærmer seg OT, om ikke svensken vil ha litt ekstamateriale fra meg til filmen?

 

Så du er ikke lærer?

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...