Gå til innhold

den nye vinen..


Stian L

Anbefalte innlegg

Tror "den Nye vinen"- og Nylinder-referansen var myntet på gamle surpomper her inne som elsker Fluefiske i Norden, Bengt Øste og Preben Torp Jacobsen...............Vet ikke om Nylinder har noe med Inwaders å gjøre, men han har vel lagd endel med Peter Christensen.

 

PS: Den Nye Vinen er kanskje ikke like kjent for svensker som Petter Northug er ;)

Endret av Andreas L
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror "den Nye vinen"- og Nylinder-referansen var myntet på gamle surpomper her inne som elsker Fluefiske i Norden, Bengt Øste og Preben Torp Jacobsen...............Vet ikke om Nylinder har noe med Inwaders å gjøre, men han har vel lagd endel med Peter Christensen.

 

PS: Den Nye Vinen er kanskje ikke like kjent for svensker som Petter Northug er ;)

ok, i see.

Ang. vin og petter så er jo ikke det en ukjent kombo. Men det visste vel du sikkert da du sikkert er mer svensk en meg ;)

Endret av MikeRofone
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Greier ikke å se hva som er så nytt med denne. Fin fisk på slutten, og det var vel det.

Fikk ikke noe ut av denne snutten, eller noen av de andre filmene som nevnes heller, utover at jeg sikkert kan konstatere for meg selv at jeg er en gammel grinebiter og surpomp.

I og for seg ikke noe nytt i det heller. Ikke for meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...