Gå til innhold

gode liner til scott g2 905?


dryhunter

Anbefalte innlegg

Til den stanga bruker jeg mest 2 alternativer - GL Presentation #5 og GL Highwater #5. Av linene jeg har prøvd innendørs i hall og i praktisk fiske, er disse to de jeg liker best til G2'n.

Ei annen line, som jeg bare har rukket å prøvekaste i hall, er Barrio GT 125. Mistenker at denne kan bli min nye favoritt til denne stanga.

Endret av Gary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linene for tunge, eller stanga for mjuk og rolig for din smak? ;)

Kan se hva Olav mener her. Jeg kjøpte G2 med GL Experience snøre og kaster man fort med kraft som med en rask stang, oppleves snøret alt for tungt og kasting går til helvete. Tar man det derimot rolig, så fungerer det helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Barrio GT 125 er ei line som kan passe deg. Jeg selv, og 4 andre som prøvde denne med G2'n sist vi hadde kastekveld i hallen syntes dette var en perfekt match.  Jeg betalte litt over NOK 300 for lina, levert på døra...

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G2 905 er ei kjempe god stang. Faktisk en av min favoritt femmer! Jeg har prøvd masse liner til den og føler egentlig denne stanga kler mye. Den er bare så god og er en fast tur kamerat. Att du vil kvitte deg med ei sånn stang skjønner jeg ikke. Liner som jeg liker godt til den stanga er. Sa gpx. sa vpt. Rio gold.loop evotec 100. Loop opti stillwater. Wulf tt. .. g2 905 er faktisk så god att jeg vurderer og kjøpe ei som reserve

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...