Gå til innhold

Ørretboms 2


Gjest AndreBrun

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

Nå har vi nå bestemt oss - til våren kommer ØB2.

Dette blir hardt imitasjonsfiske :) - og jeg gir all infoen jeg har for situasjonene/klekkingene. Jævlig utleverende, men...Nerd? Asberger? Faens diagnoser... laugh.png' alt=':lol:'>

 

Og gledelig er at vi skal ha med mye ekstramateriale og godtips på fluebinding (det har jeg trumfa gjennom, gutter, for jeg synes det er en viktig del). Som fotografen sa; Når du tar ørret på over 2 kilo på tørrflue, så bør du kanskje ikke bare forklare alt av strategi, men også hvilken flue du tar den på, ikke sant?

post-0-13949846745887_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir stas Andre. Jeg venter i spenning!

 

Prøv å ordne et sånt release party med stor skjerm da. Alltid kult å se premierer sammen med andre Fluefiske "idioter". Blir liksom ikke det samme og komme med filmen hjem, og vente til kona har lagt seg med å poppe filmen inn i Dvd spiller'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun
Dette blir stas Andre. Jeg venter i spenning!

 

Prøv å ordne et sånt release party med stor skjerm da. Alltid kult å se premierer sammen med andre Fluefiske "idioter". Blir liksom ikke det samme og komme med filmen hjem' date=' og vente til kona har lagt seg med å poppe filmen inn i Dvd spiller'n :D[/quote']

 

Takk, gutter!

Releaseparty er planlagt, ja, så det blir premieren.

Takk, Tore, skal hilse Odd. Han har jobbet fælt for at dette skal bli en teknisk god film også. Jeg synes det ser veldig veldig bra ut så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bare gjette hvor det er snakk om. Uka etter St.Hans ja. Hmmmm. ;)laugh.png' alt=':lol:'>

Uansett, blir sikkert en fet film. Traff på en filmgjeng på vulgata spinnefall selv, noen uker tidligere. Jeg er usikker på om de fikk noen greie scener derfra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...