Gå til innhold

SØ fiske i Oslo området!


Ør-retten

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Kom igjen nå Oslo gutta/damene!! Ikke være sånne kalde folk fra storbyen som lar en nyinnflytta

bare henge der.. :(

Håper noen har kontakta deg allerede! Det ordner seg nok skal du se. :D

Om ikke, send en PM så skal mine folk høre med sine folk som igjen hører med sine svogere.. ;)

 

-Øgle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bestemorstranda og Ingjerstrand er gode plasser. Litt mye folk på Bestemorstranda, men har du lyst til å treffe andre med samme interesse så er det et fint sted, fisk kan du til og med få der også.

 

TM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Paradisbukta' date='men prøv å unngå helger og solrike dager da det er mye turgåere med hund ute å går. FIDO i bakslengen er noe dritt! Ellers ønsker jeg deg stramm line og lange utras!![/quote']

 

Hei Gard, og velkommen som ny bruker av forumet! :D

 

jeg begynner i ny jobb i Asker. Er det moem som kan tipse meg om plasser det er fint å utforskre

 

Siden du flytter til Asker, så bor du jo midt i "paradiset" når det gjelder sjøørretplasser ;) . Let etter odder, sandstrender, bukter etc. på kartet, og du vil finne gode plasser hele veien fra Holmen til Tofte.. Mellom Holmen Fjordhotel og Nærsnes ligger jo plassene på rekke og rad - du kan ikke ta feil.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...