Runar Dankel Posted May 22, 2023 Report Share Posted May 22, 2023 Hepp! Til hilga skal jeg en tur til Trysil Bike Arena med familien. Da må en jo ha med stanga. Er det verd det å kjøre helt ned til fluesonen eller kan man ha godt fiske i elva nærmere bygda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Roar Krog Posted May 22, 2023 Report Share Posted May 22, 2023 (edited) Hei! Man kan ha godt fiske i nærheten av sentrum. Det er for tiden mye vann i elva, og mer kan det bli. Fortsatt godt med snø i fjella rundt. NVE melder om 400 m3/s ved Nybergsund. Det er mye. Ikke meningen å være pessimist, men fiske kan bli utfordrende akkurat nå. Eltsjøen kan kanskje være et alternativ? Isen hadde begynt å løsne langs land den 15. mai (fått tilsendt bilde). Tipper isen har gått der nå. Mvh Bjørn-Roar Edited May 22, 2023 by Bjørn-Roar Krog Info om Eltsjøen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar Dankel Posted May 22, 2023 Author Report Share Posted May 22, 2023 Pessimist/realist Da får jeg sjekke litt mer om Eltsjøen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolvS Posted May 22, 2023 Report Share Posted May 22, 2023 Hva med å kaste noen streamere i Elta? Har ikke kikka selv, men har tenkt at det kunne være verdt en sjekk skulle jeg befinne meg i Trysil en dag i mai… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar Dankel Posted May 23, 2023 Author Report Share Posted May 23, 2023 Ikke dumt Rolv. Får tusle nedover den. Ser det er is på Eltsjøen fortsatt, men mulig jeg finner noen vak på vei nedover elta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts