Gå til innhold

Fisketur til Bagna elv i Valdres


Anbefalte innlegg

Hei. Min bror og eg tenkte og ein tur til Valdres og fiske i Bagna elv. Tanken var og få ein fisketur i april eller mai, ser ann temperatur og forhold for når de er aktuelt og reise. Nåken i dette forumet som har erfaring fra den elva eller området rundt? Tips til fluer og fiskeplasser i området hadde vore veldig kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har etter hvert blitt en grom plass for mye gjedde av god størrelse. Mest i de rolige partiene naturlig nok.

Jeg har hatt lyst til å prøve den elva flere sesonger på rad, men ennå ikke fått somlet meg til det. Burde tatt med noen 20cm flashfluer og fått prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls skrev (59 minutter siden):

Det har etter hvert blitt en grom plass for mye gjedde av god størrelse. Mest i de rolige partiene naturlig nok.

Jeg har hatt lyst til å prøve den elva flere sesonger på rad, men ennå ikke fått somlet meg til det. Burde tatt med noen 20cm flashfluer og fått prøvd.

Har ikkje utstyr til og fiske gjedde, men sikkert artig de 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben Petterson skrev (1 time siden):

Blir ihvertfall ikkje meg. Men nåken so har tips om andre elver eller vann i Valdres området som er verdt eit besøk?😊

Jeg har flere ganger sendt mail til de som disponerer fisket eller den lokale fiskerforeningen i områder jeg har hatt lyst til å sjekke ut. Noen ganger får man litt diffuse og veldig generelle svar, andre ganger deler de mer villig og jeg har som regel fått noe hint vdd å gjøre dette.

Kan kanskje være et tips om det ikke dukker opp noe konkret i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls skrev (51 minutter siden):

Jeg har flere ganger sendt mail til de som disponerer fisket eller den lokale fiskerforeningen i områder jeg har hatt lyst til å sjekke ut. Noen ganger får man litt diffuse og veldig generelle svar, andre ganger deler de mer villig og jeg har som regel fått noe hint vdd å gjøre dette.

Kan kanskje være et tips om det ikke dukker opp noe konkret i denne tråden.

Takk. De skal eg prøve, setter av 3-4 dager til fiske og tenker og prøve både elv og vann. Fekk kontakt med han Knut som eg fekk tips om tidligere i tråden. Virker som han var interessert I og dele litt erfaringer 😊

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben Petterson skrev (1 time siden):

Takk. De skal eg prøve, setter av 3-4 dager til fiske og tenker og prøve både elv og vann. Fekk kontakt med han Knut som eg fekk tips om tidligere i tråden. Virker som han var interessert I og dele litt erfaringer 😊

Slik utforskning er spennende!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...