Gå til innhold

"Ekspedisjon Mai 2007"


Lars Erik Marcussen

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis planlegger en ukesekspedisjon i mai på Østlandet neste år. Skal alt klaffe, må vi planlegge litt i forkant!

 

Vi resier i to biler, camper / telter og leier kano hvor mulig. Sponsor-avtale er under forhandling, men ingenting loves. Vi inviterer herved interessenter til å være med på hele eller deler av turen, som legges i første halvdel av mai.

 

Fokus er elver og vann etter ørret og harr, med følgende geografiske spreding, som sikkert vil bli innsnevret:

 

Nordmarka

Østmarka

Rena

Hemsila

Glomma

Tisleia

Sigdal-områdene

 

Avhengig av hvem som blir med og logistisk planlegging, vil vi da velge ut 3-4 destinasjoner. Det er varierende nivå både på ambisjoner og erfaringer - fritt fram for alle å bli med!

 

Vi har også god plass i biler til dem som stiller uten motorisert fremkomstmiddel.

 

Send meg en PM om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kune godt tenke meg å vere med!!!!!!

Men første halvdel av mai er litt tili..........Isen har jo nett gått jo:)

ja ja. Får se kordan denne tråden utvikler seg, så tipper eg at eg melder interesse om litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Pål Andersen

Bør være alles fovoritt mht. LITE fiskere, enorme mengder med fisk, pene omgivelser osv. MEN; advarsel; veeeldig overbefolket og laaaangt mellom hver fisk med LITT størrelse på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...