Gå til innhold

SA liner


KristianM

Anbefalte innlegg

Jeg var innom en sportsbutikk for en stund siden, og der hadde dem SA liner i en del forskjellige klasser og typer. Det jeg stussa litt på var prisen. Har hørt at SA leverer meget gode liner, og at de er forholdsvis dyre. Prisen på dem jeg så på var 169,- og 250,-....

 

Hvorfor så billig? :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Jeg var innom en matvarebutikk en dag jeg, JOker i ei lita bygd her oppe. Der solgte de BigOne for 19 kroner. Hvorfor det?

 

Ikke for å være spesielt spydig, for det har jeg ingen planer om, men om du vil ha ett korrekt svar så må du da spørre i butikken og ikke her inne.

 

Men siden jeg er så snill kan du få en liste over noen grunner:

 

Skal slutte med SA liner

Gamle SA liner

Fått tak i billig SA liner

For stort lager av SA liner

Feilprisa SA liner

Feilproduserte SA liner

Tømme lageret for SA liner før høsten

Får SA liner til billig innkjøpspris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermansen,

 

 

 

Jeg var innom en matvarebutikk en dag jeg, JOker i ei lita bygd her oppe. Der solgte de BigOne for 19 kroner. Hvorfor det?

 

Ikke for å være spesielt spydig

 

Jævli dårli forsøk på å ikke vere spydig Hermansen :? men du veit kanskje ikke om andre måter å forklare ting på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilprising forekommer fra tid til annen !

En G-Sport butikk i troms hadde i fjor priset Loop's Opti-snører til 150kr, hvilket er ca 700kr under veil pris :oops:

Dette fant de nok ut selv etterhvert, for i år var det nye priser, og da hadde de lagt på 100kr i forhold til veil pris istedet laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom en matvarebutikk en dag jeg' date=' JOker i ei lita bygd her oppe. Der solgte de BigOne for 19 kroner. Hvorfor det?

 

Ikke for å være spesielt spydig, for det har jeg ingen planer om, men om du vil ha ett korrekt svar så må du da spørre i butikken og ikke her inne.

 

Men siden jeg er så snill kan du få en liste over noen grunner:

 

Skal slutte med SA liner

Gamle SA liner

Fått tak i billig SA liner

For stort lager av SA liner

Feilprisa SA liner

Feilproduserte SA liner

Tømme lageret for SA liner før høsten

Får SA liner til billig innkjøpspris[/quote']

 

sagt det før Geir, du trenger en ordentlig morning's! Løp ned på statoilen imorgen tidlig og krisek... hun bærta som jobber 1vakt som regel.

 

you need it laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Hermansen skriver, så finnes det mange årsaker bak ekstremt billige snører i "tilbudskurver". De tre vanligste er kanskje 1) snørene er gamle 2) modellen har gått ut 3) forhandleren skal ikke føre merket lenger.

 

Jeg vil påstå at årsak 1) er den vanligste og farligste for forbrukeren, og det er ofte disse blir puttet i "tilbudskurver", mens du selvfølgelig vil gjøre et godt kjøp hvis årsaken er 2) eller 3)... ;)

Sjekk produksjonsdato etc dersom dette er merket på esken!!

 

Hvis det var et Ultra4 snøre som var på tilbud, så burde du kjøpe!! Et godt snøre med en meget god coating og tapering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...