Gå til innhold

Ny serie fra Sage


solvor

Anbefalte innlegg

Venter spent som en pianostreng på 796-4 blanks.

Blir vinterens byggeprojekt.

Føler XP er litt for rå til finfiske på stille (og vindstille) vann og SLT kan innimellom blir litt val snill, så Z-Axis kan komme til å bli en megahit.

Tipper det går en halv sommer med dårlig karakterstyrke før det skal bygges en 590-4 også :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Som vanlig ingen fotografer som skammer seg når jeg tar bilder :oops: , men det er da ihvertfall mulig å se resultatet. Har fått noen turer i sjøen med stanga nå, og den kaster helt utrolig bra.

Den annonserte halve sommeren nærmet seg ikke en gang, før en 590-4 ble bestilt. Den skal få snasent snellefeste i edeltre og selvdreiet korkhåndtak i "exotic burl" (stjele, stjele fra Ingars design avbildet i en annen tråd ;) )

 

Valgte saltvannsbestandige deler på 7'eren og er godt fornøyd med resultatet, bortsett fra at jeg ikke kappet nederste stangdelen og dermed fikk for kort stangrør når fighting butt'en er fastmontert :roll: .

Nytt rør bestilt - det er jo ikke verre.

post-800-13949847314811_thumb.jpg

post-800-13949847315311_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo veldig bra ut. Forrige gang hadde jeg jo noen kommentarer som falt mange tungt for brystet, derfor synes jeg det er passende å si at jeg er imponert over "vim"s resultat denne gang.

 

Hvis du borrer opp lengre hull i fightingbutten kan du tre den inn i stangemnet. Håndtaket kommer da litt høyere opp, men du slipper at den stikker ut. Du kan egentlig borre helt gjennom og lime på en gummibit i enden for å tette hullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...