Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi nå er i det nostalgiske hjørne .... Hva med en døgnfluering med fjærvinger ?

Hadde hvert morro . De er jo så lekkre ...

Noen som er interresert ?

Skrevet

Når vi nå er i det nostalgiske hjørne .... Hva med en døgnfluering med fjærvinger ?

Hadde hvert morro . De er jo så lekkre ...

Noen som er interresert ?

Klassiske duns med quillvinger eller "fan-wings"  ;-) Finere blir det ikke...

Skrevet

Joda .... ikke så holdbar , men så fine da ...

Fisker sikkert mye bedre også eller ...  :D

Klassikere dette . Setter binderen på en liten prøve .

Vel .... ser ikke ut til at det er den store interessen .

Skrevet

Flott , da er vi to . Må vel vente en stund til for å se om det blir fler . Vet at Rune er rå på slike ( hint , hint ) sikkert fler også så det er bare å hive seg med .

Skrevet

Sier et forbeholdt ja! Null garanti...

Skal fra mandag av skjøtte to jobber, mitt nåværende turnusarbeid samt nyjobben på fiskesjappa...

Kan bli litt travelt :rolleyes:

Skrevet

Helt i orden det. Da sier vi stopp på 5 stk. Ble jo fler enn jeg ventet da .

Flott flue Rune ... og så med para hacle ... nydelig .

Hva med tidsfrist .... Litt god tid kansje da det er fler her som er litt opptatt. Åpen for forslag.

Skrevet

Frist til slutten av måneden funker bra for meg. Skjønner ikke helt hva en del av menneskene i de andre fluetrådene holder på med som ikke greier å sope sammen et par fluer selv med frist på 7-8 uker..  :D

Skrevet

Ok .  Frist til Lørdag 3 mars og bare send fluene til meg så skal jeg fordele .

Er det noen andre som kan ta bilder av fluene ? Mitt kamera virker bare av og til .

Gjest Henning
Skrevet

Øyvind.....du skjønner ikke det nei: :):):):):) Her kommer svaret :) Jobber mellom 80-120 timer overtid pr mnd...store prosjekt......masse planlegging på fritida....innarbeiding til MASSE fiskefri til sommeren.......DA trenger man liit søvn og:):)....Det er iallefall grunnen til at EG trenger litt tid på flueringer :)(masse smilefjes)

Skrevet

Heisann gutter!

Må nok desverre melde pass denne runden. Fritiden strekker ikke til.... :-[

Skrevet

Det var da synd Lars. Jeg som hadde gledet meg til flue i fra deg. Da blei det plutselig 4 fluer å binde her. Tok meg i nakkeskinnet å laget 3 her nå, har også den på bildet. I'm done. Da får en få mothakeløs og dere andre får på 104sp krok. Jeg har laget Aurivillii med fallskjermhackle.

• Opprett ny...