Gå til innhold

Til dere som har snø fremdeles :)


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Hei.

Var en tur ute og kikka litt idag, og tok et par bilder.

Tenkte eg kunne legge ut litt til dere som ikke husker hvordan våren er :)

Håper det gjør godt ;)

post-0-13949849210049_thumb.jpg

post-0-13949849210539_thumb.jpg

post-0-13949849211032_thumb.jpg

post-0-13949849211484_thumb.jpg

post-0-13949849211962_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Jogga (yeah right) ein tur innom et vann på vei til jobb nettopp, og fyttikatta nå er det vår. Jækli med mygg, frosk, padder og ganske så mangen vak. Tok et par bilder, me de på eg legge inn når eg kommer hjem fra jobben i kveld. NÅ kribbler det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Svarte f.. i he...... :o   Kjenner magen knyter seg og hendene skjelver.....nå sier jeg opp jobben og drar til skogs......

 

He he ...Ja idag hadde eg lyst å gi pokker i jobben....Det nermeste eg har vert skulkings på en stund.....9. mai ifjor sa eg til sjefen "eg er nødt til å gå hjem idag" han sa " er du dårlig Henning?".........." Nei eg er berre NØDT til å fiske"......Den dagen tok eg 11 ørreter på tørt, og det var en goooood følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte f.. i he...... :o  Kjenner magen knyter seg og hendene skjelver.....nå sier jeg opp jobben og drar til skogs......

 

He he ...Ja idag hadde eg lyst å gi pokker i jobben....Det nermeste eg har vert skulkings på en stund.....9. mai ifjor sa eg til sjefen "eg er nødt til å gå hjem idag" han sa " er du dårlig Henning?".........." Nei eg er berre NØDT til å fiske"......Den dagen tok eg 11 ørreter på tørt, og det var en goooood følelse :)

 

He-he..kjenner igjen den der...det har man jo gjort mange ganger. :)  ...uten dermed å kunne komme tilbake på jobb og skryte av 11 ørret.  " Fikk du noe da?"  "Neeei....ehhh...ble noen, men slåpp døm ut igjen..."  :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Svarte f.. i he...... :o   Kjenner magen knyter seg og hendene skjelver.....nå sier jeg opp jobben og drar til skogs......

 

He he ...Ja idag hadde eg lyst å gi pokker i jobben....Det nermeste eg har vert skulkings på en stund.....9. mai ifjor sa eg til sjefen "eg er nødt til å gå hjem idag" han sa " er du dårlig Henning?".........." Nei eg er berre NØDT til å fiske"......Den dagen tok eg 11 ørreter på tørt, og det var en goooood følelse :)

 

He-he..kjenner igjen den der...det har man jo gjort mange ganger. :)  ...uten dermed å kunne komme tilbake på jobb og skryte av 11 ørret.  " Fikk du noe da?"  "Neeei....ehhh...ble noen, men slåpp døm ut igjen..."  :-[

 

 

Hehe...Ja ...For C&R skjønner dem berre ikke.....:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Leptoen er i gang på vestlandet, myggen har vert i gang i ca en måned, de siste solrike dagen har også fått fram store mengder lyngbiller ;D. fant nymfe skall av lepto i går og jeg har fått raporter om lepto på vannet i dag ;D

 

Jeg får ikke til fiskegreiene for tiden men flere av mine fiskekamerater har klart å få pen fisk, jeg må nøye meg med å ta bilder kaste rart og blåse tilslag ;)

 

post-0-13949849255583_thumb.jpg

post-0-13949849256182_thumb.jpg

post-0-1394984925663_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...