Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Her kommer en helt ny låt fra et helt nytt band fra raufoss ! Jeg er også med, men akkurat denne kvelden klekket det brukbart, så jeg dro i elva en tur :

Ja, særlig  :rolleyes: Hvor dum tror du vi er, egentlig ? :(

Nå må du faen meg slutte å være så ydmyk Lars  >:(

Satt jo selv 3 dager senere og prata litt gitarhals med Gary, han sa jo at det var greit at du stakk av.

Ingen jeg kjenner hadde mere sans for Rhodani enn Gary , derfor han sikkert blei sur for at du ikke fortalte sannheten.

Men ingen grunn til bekymring, han digget deg Lars for all kunnskap du ga  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en helt ny låt fra et helt nytt band fra raufoss ! Jeg er også med, men akkurat denne kvelden klekket det brukbart, så jeg dro i elva en tur :

Ja, særlig  :rolleyes: Hvor dum tror du vi er, egentlig ? :(

Nå må du faen meg slutte å være så ydmyk Lars  >:(

Satt jo selv 3 dager senere og prata litt gitarhals med Gary, han sa jo at det var greit at du stakk av.

Ingen jeg kjenner hadde mere sans for Rhodani enn Gary , derfor han sikkert blei sur for at du ikke fortalte sannheten.

Men ingen grunn til bekymring, han digget deg Lars for all kunnskap du ga  :)

Nå må du skjerpe deg Robban. "Jeg" og andre her, har for lenge siden skjønt at du sitter bare å prater tull.

Jeg blir irritert på sånne som deg ,som bare ser det morsomme i ting.

Du kunne jo for engangsskyld prøve å være seriøs.

Hilsen

Robert Alexander Sørvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, slik trøkk det er her i kveld  <<l

Rekker jo ikke poste ett innlegg uten at man havner i kø, jo . . . Kuuuult  ;D

Ja jeg hører nå at den låta var jævlig lang ;D

;D ;D ;D

Har mest lyst til å bare legge meg på gulvet å le meg skakk, men Lars

vi prøver å åpnå noe nå, noe som betyr noe, jeg klarer litt til så kan vi la dagen i morra bestemme.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er det nye inn Lars.

Det kalles speedblogging. Det faller seff naturlig for deg, men synes litt synd på alle andre, men sånn er det bare.

Bidrar og bidrar Lars , når vi er døde blir det en bibel, det må vi leve med, vi blir ikke godtatt før vi råtner  ;D ;D ;D ;D ;D

Sånn er det med alle kunstnere  ;D

Men igjen musikk:

Ingunn vil bidra <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...